de kleine af en toe niet voelen

hallo allemaal ,

ik ben nu bijna 24 weken zwanger.
voel mijn kindje nu bijna vieren weken goed bewegen maar soms voel ik het wel 2 dagen gewoon niet.
mijn placenta ligt wel aan de voor kant en het is mijn eerste kindje.
maken jullie dit ook wel eens mee.

het maakt me soms een beetje onrustig.

groetjes tilly
 
de verloskundige had tegen mij gezegd dat dat wel kan gebeuren. tot de 28 weken mag dat. na de 28 weken moet je het wel elke dag voelen.
Ik ben nu 21 weken zwanger en voel het iedere dag wel.
De ene dag meer dan de ander. maar zolang ik het maar voel is het voor mij goed.
Maar als je het zeker wil weten kan je altijd nog de verloskundige bellen.
 
Dit is mijn 2e kindje en ben 22 weken zwanger.
Ook mijn placenta ligt aan de voorkant. De ene dag voel ik ons kleintje wel maar heb soms ook dagen dat ik ons ukkie niet voel. Heb dat ook bij mijn vorige zwangerschap wel gehad. Niets om je zorgen om te hoeven maken. Vertrouw je het niet, gewoon even bellen naar de verloskundige!
 
Ik heb het zelf ook gehad, vk zei dat de kleine dan in mn placenta schopte waardoor ik het dus niet kon voelen. Bij mij ligt hij aan de zijkant, en als hij van voren ligt heb je gewoon meer kans dat je het minder voelt, wel vervelend maar het is niet anders. Als je het echt niet vertrouwd zou ik gewoon bellen, dat stelt je toch gerust!
 
Ben nu 23 weken zwanger van me 2de kindje en ook ik heb wel eens een dag dat ik het heel weinig voel maar omdat ook mijn placenta voor ligt maar meestal als ik in bed lig dan voel ik het toch even en dat slaap je een stuk lekkerder ook al slaap ik weinig
 
Terug
Bovenaan