de kleine eigenwijze baby

Hallo allemaal,

Nou net de 20 wk echo gehad en alles was goed, alleen ze konden het wervelkolommetje niet goed op de echo krijgen dus dat konden ze nog niet goed zien, omdat dit wel erg belangrijk is moet ik morgen even terug komen. Dat is geen straf natuurlijk om ons kindje weer te mogen zien.

We wilde graag weten wat het word en al snel zag ze drie streepjes, een meisje dus, Heel erg leuk.

Na verschillde pogingen met liggen en wat duwen was de baby niet van plan te draaien. Ze zetten het apparaat er weer op en ze zegt ineens hey uuuuh volgens mij zie ik toch een piemeltje, watttt!!! Huh?? O of het is de navelstreng. Mmm ze twijffelde en kon het dus niet zeggen of onze kleine eigenwijze boef een meisje of een jongen is. Nou het scheelt morgen mogen we weer en gaan we voor poging twee. We zijn blij dat iig alles goed is. en het maakt ook echt niks uit of het nou morgen een jongen of een meisje is. We vinden het ook wel grappig dat de kleine nu al zo een lekkere eigenwijs is. Nou morgen dus een vervolg op dit verhaald

hai hai,

ik moet helaas nog even wachten tot ik mijn kleine weer mag zien. en jij mag die van jou gewoon 2 dagen achter elkaar zien!! :) ben nou wel erg benieuwd hoor wat je krijgt!! hoe laat mag je morgen weer?
Sorry dat ik je zo lang al niet meer heb gemaild, ik ben niet zo goed in mails op me telefoon mailen, wordt wat kriegel van die kleine toetsjes als ik een lang verhaal wil mailen. En de laptop wil de laatst tijd ook niet meewerken, jeetje wat is dat ding sloom zeg. Ik wordt er nu vrij agressief van dus als je het niet erg vind hou ik het even bij dit berichtje en stuur ik je van de week nog even een mailtje als de computer wat aardiger voor me is(of ik er wat minder gefrustreerd van raak) Laat in ieder geval even weten hoe het morgen is!

Liefs Myet

Hey,
Fijn dat alles goed was, hoe was het vandaag nog gegaan?
Weet je nu al wat het wordt? 3streepjes, je zou toch denken een meisje dan, maar ja, denken is ook maar twijfel he,,haha
Nou ben benieuwd of die kleine vandaag wat meer meewerkte!
Liefs MJ

Terug
Bovenaan