De kleine heeft het nog goed daarbinnen!!

Hallo Meiden,

nou ben net terug van de gyn, ze kon me vertellen dat de kleine het nog heel goed heeft daarbinnen. Natuurlijk is dat fijn dat die kleine het nog goed heeft, maar ja dat kan er ook op duiden dat ze nog wel ff blijft zitten!! Ben vandaag precies 39 wk dus moet nog niet klagen (maar hoop toch echt wel dat ze snel komt!!)

Ik wil mijn kleine poppetje ook in mijn armen houden!!!

Groetjes Anne
mv Levi 9april07 en ???? 26mrt09

Erg he wachten... Ik ben aankomende maandag pas 40 weken, maar ik ben het onderhand wel beu... Al heb ik ook niets te klagen, want er lopen er al genoeg overtijd....

Succes!

groetjes Mariska

Hoi hoi dames,

Ook ons kleintje heeft het precies nog enorm naar zijn zin daarbinnen.
Hoewel ik al weken voorweeën heb, 3 cm ontsluiting + een volledige verweekte BMH.
Ik ben 40+5 weken straks naar de gyn, ben benieuwd.
Denk dat ontsluiting meeer is geworden, ben benieuwd. De voorweeën hebben hun werk hier toch al wel gedaan hoor.
Vanaf wanneer moet je blijven, hebben jullie er een idee van?
De meesten onder jullie bevallen thuis denk ik, maar hier in België is dat veel minder heb ik de indruk.
MOest ik nu 5cm hebben, zouden ze dan niets doen? Ik hoop het althans!

Liefs,
van ons...

Hallo Febeke,

bij mij hebben ze bij mijn vorige bevalling bij 5cm mijn vliezen gebroken en  had ik 3 uur daarna mijn kleine man in mijn armen!! Ik hoop voor je dat ze je ook een handje gaan meehelpen d.m.v. stippen,  inleiden of de vliezen breken!!

Veel succes bij de gyn vanavond, ik zal voor je duimen dat er vandaag toch echt iets gaat gebeuren!!

Groetjes Anne
mv Levi en ????  nog 1wk te gaan  

Al die geboren baby's... Ik wil OOK! Ben as maandag "pas" 39 weken maar ben het wel flink beu, ook omdat ik door mn bekkeninstabiliteit redelijk aan huis gekluisterd ben en ik heb het idee dat ik er niet fitter op word. Vermaak me op zich nog wel maar merk dat ik steeds maar ga "wachten".

Morgen weer voor de wekelijkse controle naar de gynaecoloog maar zij zal voorlopig niks doen, maar hoop telkens dat ze zegt "hij komt er heel snel aan hoor"... ;-)

Maar ja de natuur bepaalt het zelf, ben alleen ZO benieuwd naar ons mannetje! :-D

Groetjes Janneke
38 weken en 3 dagen

Hoi dames,

ik ben net terug van de gyn. ik denk niet dat ze de term strippen hier gebruiken.
Ze heeft flink inwendig onderzoek gedaan, zelfs een beetje pijnlijk.
Ik heb vandaag al enorm veel slijm (sorry voor de uitdrukking) verloren.
Momenteel heb ik wel wat last, maar we zien wel of het al dan niet zal helpen.
T.e.m. dinsdag 24 maart gaan we afwachten, dinsdag moet ik binnen en gaan ze mijn vliezen breken, dus ik hoop uit de grond van m'n hart dat het spontaan zal beginnen tegen dan. Morgen en maandag moet ik aan de monitor voor extra controle.

Spannend allemaal seg...

Liefs,
van ons...

Terug
Bovenaan