de kleine ziek

hoi dames

vraagje wat zijn bij jullie kleintjes de klachten met tandjes doorkomen?

volgens mij heeft mara iets meer dan alleen tandjes die doorkomen
ze heeft (met zetpil 20mg 3xdgs) 38,9 graden koorts in periodes
mijn man, ik en onze dochter hebben nooit de hele dag koorts maar bepaald uren en dan even rust. koortsaanvallen noemen we dat en is blijkbaar best zeldzaam gezien de reacties van iedereen altijd
daarnaast af en toe mondje spugen
gigantisch rioollucht in haar mond
drinkt wel maar eet niet, dus flesjes ipv potjes/voeding
vorige week kwam tand nr 1 en afgelopen weekend tand nr2, in het weekend was ze goed te pas behalve als ze in slaap moest vallen dan ging ze echt krijsen, urenlang. maar als ze wakker was of sliep was er niks meer aan de hand. dat is nu wel weer afgelopen.
verder geen rare bultjes of plekjes
alleen de poepluier mis ik nog maar ik rook net wat, moet nog checken of dit haar mond of kont was
ondanks de opgebroken nacht is ze tussendoor zo lief en schattig. niet zeurderig ofzo. wat dat betreft echt een supermeid
katjes hebben het in de gaten en zijn heel rustig en komen bij haar liggen slapen, doen ze normaal niet meer.

nu nog zien hoe ik bij de wc kom zonder haar wakker te maken, ze ligt lekker op de bank tegen mij aan nl.

groetjes sabine

Hi,

denk dat dat bij andere kinderen anders is...

Nova had altijd binnen no time billen echt super kapot en wou niet eten alleen drinken, ook koorts en zat dan onder de eczeem...

Lasse daarin tegen, heeft nergen last van die kauwt alleen een beetje meer overal op...

Ze kan ook best een griepje onder de leden hebben...zolang ze drinkt, allert is en de koorts niet te hoor wordt of een paar dagen aanhoud hoef je je niet echt zorgen te maken...

Biedt haar genoeg vocht aan....das de enige tip die ik geven kan...

Liefs mij

hoi hoi

ben het helemaal met randy eens. hou haar in de gaten. en als t na een dag of 3 niet beter wordt dan zou ik de huisarts inschakelen

sterkte

groetjes maaike

hoi hoi

je kan er ook geen touw aan vastknopen met die kleintjes
eerst komen de tanden en daarna komen de klachten pas

na een dag met veel koorts is ze nu koortsvrij
alleen drinkt ze nu minder dan toen ze koorts had. ach we halen de 500ml nog en ik kijk het wel even aan

ik vind het alleen totaal niet logisch, en ik merk dat ik toch echt wel wetenschappelijk ingesteld ben, tegelijkertijd spritueel dus dat botst weleens.
ene kant zie ik het vanzelf en maak ik mij geen zorgen want ze is helder en drinkt. andere kant wil ik weten wat het is.

overdag slaapt ze gewoon in bedje, auto of wandelwagen,a vonds normaal naar bed en na 2 uur is het huilen en perse tegen mama aan slapen.
afgelopen nacht kreeg ik haar haar eigen bed niet in
vanavond wel weer, mijn vermoeden is dat ze avonds meer last krijgt van de onstekingen die bij tandjes krijgen hoort ( zo werkte het bij mijn verstandkiezen) en omdat ze dan hele tijd ligt.
nou ja elke nacht wordt weer iets beter dus we gaan lekker door.

succes met jullie kleintjes!
@randy: verjaardagskado hmmm nu heb je me wel aan het denken gezet hoor (zie hyves)

Terug
Bovenaan