De kleine zwemt vrolijk verder :-)

Hi Ladies,

Pfff wat een toestanden weer zeg maar over het kindje weer heel goed nieuws gekregen. Mooi gegroeid en mooie hartactie. Ligt lekker te poedelen in mijn buik. Heeft zelfs al duidelijk zichtbare armpjes en beentjes. Ik kon het niet meer drooghouden hoor.

De bloedingen tjsa. Echt geen hematoom meer (gelukkig!)  maar een zeer gevoelige baarmoedermond en niet zo'n beetje ook. Heb een verschrikkelijk onderzoek gehad met zo'n eendebek (auwwwww), uitstrijkje (moet na de zwangerschap waarschijnlijk  opnieuw vanwege al het bloed, lekker zeg) en twee kweekjes. Ik heb van die tafel af liggen zweten van de pijn, ik kon maar niet rustig worden echt verschrikkelijk. Het lag vooral aan mijn gespannen zijn want toen ik wat rustiger werd ging het wel een beetje. Nu van dat onderzoek weer bloedverlies. Rustig aan doen is toch wel handig, proberen de bloedingen te beperken voor zover ik er invloed op heb (weinig dus). Hoef nu niet meteen weer helemaal in de stress te raken als er eens wat bloed vloeit als het maar niet te veel is.

Over drie weekjes terugkomen voor de uitslagen en een nieuwe echo. Dan bepalen we ook of ik onder behandeling kan van een vk of dat ik bij de gyn moet blijven.

Toch wel gerust gesteld maar voel me nog erg onzeker maar dat zal wel slijten hoop ik. Wat een gedoe toch allemaal.

Liefs,
Daantje

he Daan en baby....

Volgens mij zitten alle dames steeds te kijken of jij al een bericht hebt achtergelaten,...maar nu dus. Wat ben ik blij voor je dat je weer goed nieuws hebt gekregen. Kan me de ongerustheid erg goed voorstellen. Neem dan ook echt maar de rust, en ga lekker de komende 3 wk niet naar je werk. Wacht eerst de volgende afspraak maar eens af....en dan ben je op een punt dat je toch zeker kan blijven genieten, kan nu ook wel maar ja daar trap jij natuurlijk niet in. Bloed wil je gewoon niet meer zien....
Ik wens je veel sterkte de komende weken, want jij zult wel van echo tot echo leven .... en ja dan duren 3 weken erg lang.
Succes en hou je ons op de hoogte.
Liefs van mij.

Lieve Daantje,

Wat GEWELDIG!!!   Dat alles goed gaat met het kleine zwemeendje. Laat het maar lekker poedelen bij je. wat eendje s houden ook van helder water.
Hoop dat de bloedingen wat achter wegen blijven en dat jij dan ook wat rustiger eronder word ( maar snap best hoe je je nu voelt).
Zal voor je duimen dat de volgende 3wkn goed blijven gaan.!

Groetjes astrid

He daan..super hoor..ik vind het super knap hoe je met al die onzekere toestanden omgaat..straks na week 20 zal je zien..begint je buik echt lekker te groeien..kan je het kindje voelen..dan valt er echt veel spanning weg en kan je echt gaan genieten..

liefs issabel

He Daantje,

Wat een enorm fijn nieuws zeg. En inderdaad, we zitten toch iedere keer
weer te wachten tot je weer iets nieuws weet. Pf meid, wat heb jij toch
een enorm groot wonder daar in je buik en wat ben ik blij dat het zo
goed groeit ook nog.

Het genieten is er misschien nog niet helemaal voor jou, maar als ik zo
lees, geniet dat kleintje gelukkig nog wel. Dit moet gewoon goed
blijven gaan.

liefs Hester  

Goedemorgen,

Wat zijn jullie toch schatten, jullie helpen me echt door die onzekere rotperiodes heen. Gelukkig kreeg ik gister weer goed nieuws over de kleine. Het was zo bijzonder dat ie nog altijd zo ligt te poedelen, hij/zij beweegt ook gewoon echt, zo mooi en dan die armpjes en beentjes, echt een wonder. Ben helemaal verkocht.

De bloedingen zijn nog niet helemaal gestopt (zal jullie de details besparen)  maar ja dat komt ook door dat stomme onderzoek. Als ze nog een keer eendebek tegen me zeggen loop ik die behandelkamer uit. Kanonnen echt niet leuk. Nou ja dat zeg ik nu maar zal het er wel weer voor over hebben, als ze dan eerst die echo maken dan weet ik waarvoor ik het doe. Dan valt het allemaal vast mee, alhoewel......

Nou meiden ik moet op pad voor mijn badkamer in mijn nieuwe huis. Ik hoop dat het positieve deel van mijn nieuws besmettelijk is voor jullie en dat we gauw nog heel veel meer goed nieuws krijgen.

Liefs,
Daantje

Terug
Bovenaan