de klok terug!! grrrrrr

A

Anoniem

Guest
Zijn er nog meer baby's die "van slag zijn", uit hun ritme vanwege het terugzetten van de klok?
Onze kleine meid wordt opeens om 5 uur wakker en dat zijn we niet gewend en ook haar voeding is weer helemaal in de war! Jammer dat ze geen rekening houden met baby's!

haha....ik heb ook al bij mijn dochtertje zitten zoeken waar haar biologische klok zit,zodat ik die ook even goed kon zetten,maar helaas......niks gevonden!

ze is normaal rond 8 uur wakker,maar vanmorgen was het dus al half 7! hmmmmm.........niet fijn!
kijken hoe het morgen gaat!

groetjes marjolein

Hier hebben we maar 1 dagje gerommel gehad, gelukkig besloot hij om 8 uur nieuwe tijd wakker te worden, dus we hebben er niet veel ellende om gehad...
Alles is nu weer in het "oude" ritme :)

Succes ermee!

Groetjes vonneg

Het lijkt nu alwel weer de goede kant op te gaan. Vanochtend was het 5.45 uur ( en normaal wordt hij altijd wakker tussen 6.00 en 6.30).

Altijd al een vroege vogel

Het valt me nog mee eerlijk gezegd. Hij is was zondag wel nog vroeger wakker (5.00 ipv 6.00) maar het begint al weer te verschuiven naar 6 uur.

En het eetritme,....welk ritme? Dat was hier toch al een zootje.

ja, hier ook wel wat gerommel smorgens. Ze werd altijd rond 7.30 uur wakker maar dat was zondag 6.30 en vandaag 6.45. dus ben benieuwd hoe het verder gaat... Alleen smorgens merk ik er wat van.

Ik zelf vond het lastiger toen de zomertijd inging. Toen was het biologische klokje van zoonlief helemaal ontregeld. Met de ingang van de wintertijd was hij zondag wel eerder wakker dan normaal (5.30 ipv 6.30). Gisteren en vanochtend was het alweer iets later, dus ik ben benieuwd wanneer hij weer helemaal in zijn oude ritme zit.

Tja, zondag was het wel een beetje aanklooien. We moesten tenslotte een uur overbruggen en Vera werd het wel een beetje zat. We hebben het op de een of andere manier toch gered en het ging nog vrij makkelijk. Nu is ze er volledig aan gewend en zitten we weer gewoon op het oude schema.

Terug
Bovenaan