de klok

Morgen de klok weer een uurtje terug. Zie er nu al tegenop.
Zelf kan ik er totaal niet tegen, niet vooruit en niet achteruit. Raak heel mn ritme kwijt en 's morgens zo lang donker, 's avonds zo vroeg donker. Kortom bah bah bah bah.

Nu loopt Yoëll hier al aardig te vervelen, hij gaat normaal tussen 19.30 en 20uur naar bed, maar vanavond gaan we hem een uur of 21 erin leggen en morgen ook, in de hoop hij zelf zn ritme een beetje doorschuift en zo dus met de klok mee gaat.
Hem een uur laten slapen is denk ik geen optie, is hij wakker, dan is hij wakker!

Hoe gaat dat bij jullie?

Jeetje, dat was ik dus echt vergeten.... Maar het zal hier wel loslopen. Jorick heeft er eigenlijk nog nooit problemen mee gehad, dus ga er gemakshalve maar vanuit dat het nu gewoon ook weer goed gaat. Milan zal idd wel even moeten wennen, maar de vorige keren heeft hij er ook bijna niets van gemerkt. Dus hier geen aparte acties in het verschiedt. We zien wel hoe het losloopt.
Wil wel alvast iedereen succes wensen !!

Groetjes Jolanda

Ik zie er al een tijdje tegenop!
Maargoed, ook dat overleven we vast wel weer!

Merel is meestal rond 7 uur wakker smorgens, dus dat word een vroege zondagochtend morgen! 6 uur....pffff
Lekker bij ons in bed als ze wakker is, hopelijk kan ze nog even bij ons een beetje tutten.

Later naar bed doen vanavond is echt geen optie voor ons. Ze word dan echt niet een uur later wakker. Haar biologische klokje staat toch rond 7 uur, dat zal heus niet ineens met een uur verschuiven!

Dus vroeg naar bed dames vanavond, morgen is het vroeg dag

Kian werd vanmorgen om 9.15 uur wakker (wat me zeer goed uitkwam na een avondje vriendinnen). Dus met een beetje mazzel doet ie het trucje morgenochtend nog een keer, maar dan dus tot 8.15 uur. Dan ben ik dik tevreden. En dan doe ik net of ik gek ben, ik leg 'm meteen weer op de normale tijden in bed. Dan heeft ie er denk ik het minst last van. Ik denk er verder ook nooit bij na, en heb er dus ook geen last van.
Succes allemaal! En ik hoop dat iedereen er slapend doorheen komt!
Liefs Nelleke

Zelf heb ik er nooit zo'n moeite mee; direct in het nieuwe ritme, dan gaat het vaak wel goed. Met Julian ook nooit problemen gehad wat dat betreft. Maar de laatste tijd is hij soms om kwart over 6, half 7 al wakker. Ik hoop dus dat hij het nieuwe ritme snel oppikt!!

Groetjes,
Ellen mv Julian

hier denk ik dus nooit over na...het overkomt ons gewoon
Ik heb vannacht een slaapdienst, dus voor het eerst denk ik er nu over na...shit uur langer werken...kinderen op het werk die uit hun ritme zijn. Is bij autisten niet altijd prettig, maar ach...het loopt altijd wel los toch?

er zijn ergere dingen...chris slaapt toch gewoon slecht, misschien dat het wel lekker is...

Pascal

Goed dat je het nog even zegt, daar had ik natuurlijk geen moment aan gedacht dat ik de klok moet verzetten!

Moet zeggen dat de meiden hier er tot nog  toe nooit last van hebben gehad, qua ritme ofzo. Dus hoop dat het dit keer ook weer goed gaat.

Terug
Bovenaan