de kogel is door de kerk, toch ivf

Hoi allemaal,

Na veel denken, wikken, wegen en praten hebben we besloten om toch voor een ivf poging te gaan. Met iui zien we het eerlijk gezegd niet meer zitten dat er nog een goede afloop zal zijn.

Helaas moeten we nu wel even geduld hebben want we kunnen in September pas starten. Neemt niet weg dat ik nog steeds wel heel erg op zie tegen die punctie maar aan de andere kant denk ik dat we het onszelf later kwalijk gaan nemen als we deze kans niet benutten.

Dusss..... nu even lekker de hele zomer niets. ook wel fijn. En wie weet.... stiekem hoop ik toch wel een heel piepklein beetje dat het misschien voor september nog raak zal zijn op de natuurlijke manier. (wat kun je jezelf voor de gek houden he :))

Voor iedereen nog een fijne avond.
Gr Summertime

fijn dat julie een keus hebben gemaakt,
zal niet makkelijk geweest zijn.
Jammer dat jullie pas in september terecht kunnen,
aan de andere kant wel lekker dat je van de zomer lekker tot rust kan komen.
En vast voorbereidden op de ivf.
groetjes Fleur

Hoi Summertime,

Jullie moeten doen wat je gevoel je ingeeft. Aan de ene kant vervelend dat je nu moet wachten, maar misschien kun je deze tijd ook gebruiken om je eens in het alternatieve te verdiepen dus bij een natuurgenezer en/of acupunctuur. Ik weet niet of je hier wat mee hebt, maar je hoort wel eens dat er blokkades kunnen zijn. Ik heb dit pad wel gevolgd en heb hier wel wat aan gehad. Of het uiteindelijk heeft gezorgd dat ik nu wel zwanger ben, weet je natuurlijk nooit, maar het gaf me wel wat meer rust en dus minder stress. Wens je heel veel succes en hopelijk is het inderdaad niet nodig. Toi, toi, toi.

Groetjes,
Julia

Terug
Bovenaan