De komende ronde geluksronde?

A

Anoniem

Guest
Wij mogen na een verplichte maand overslaan er weer voor gaan. Ik heb een goed gevoel over de komende ronde. Mijn man is dan 6 weken gestopt met roken (op een sigaartje na), en als het goed is, is hij ook van zijn bacteriële darminfectie af. Na een dieet van heel gezond eten met weinig suikers, geen melk, geen alcohol etc. zouden zijn zaadjes optimaal moeten zijn.

Ikzelf was helemaal in balans volgens een ortomoleculair arts. We hebben alle gyn-onderzoekjes gehad en krijgen woensdag de uitslag. We hebben en lekkere periode achter de rug met weinig stress...

Je zou toch zeggen: alle omstandigheden zijn gunstig. Ik hoop zo dat deze maand in ronde 18 (mijn geluksronde bij mijn eerste kindje) wij eindelijk aan de beurt zijn!

Tegelijk ben ik ook weer heel bang voor de teleurstelling. Maar even niet aan denken...

gr.
Wenser

dit geldt voor iedereen toch, komende ronde wordt alleen maar geluksrondes toch!
ik ga deze ronde beginnen met clomid! daar verwacht ik ook veel van. (hoop alleen niet dat het tegen gaat vallen!)
maar na 18 rondes mag jij zoiezo een geluksronde hebben!

Duim duim duim!
Hoop het echt voor meid, zou echt fantastisch zijn!

Liefss

Dit word jullie ronde!!!! En wat fantastisch dat je man gestopt is met roken!!!!

Het wordt tijd!! Hoop met je mee!! Succes deze maand. Zet hem op!!

Terug
Bovenaan