De kraamhulp

Hoi,

Gisteren belde de kraamhulp dat ze even langs wilt komen voor intakegesprek. Super spannend natuurlijk, want dat is weer een stapje dichter bij   ons kindje.

Maar nou vroeg ik me af, ik heb nog niet alles in huis. Mis nog wat kleine dingetjes zoals een kruikje nog maar 1 bedlakensetje e.d. Gaan ze daar moeilijk over doen???? OF is dat qua alles controleren ouderwets?
 

Hallo,

Nou ik zou je niet druk maken hoor. TOen ze bij mij kwamen ( bij de eerste zwangerschap) toen was het gewoon een intake- gesprekje. Naar de babykamer hebben ze geeneens gekeken en gevraagd.
Het was gewoon een vragenlijstje waar ze antwoorden op wilden zoals o.a. : borstvoeding of fles? Rookt u? Heeft u nog wensen? dat soort vragen.

Laat het maar over je heen komen en maak je niet druk.

liefs mama fenna ( wendy)
 
hoi,
het maakt inderdaad helemaal niets uit. Toen de kraamhulp bij mij kwam heeft ze alleen gegevens opgeschreven, voorkeuren, verzekering gegevens etc. Ze heeft niet in de babykamer gekeken. Ik zei dat ik nog niet alles in huis had en dat was geen probleem, zolang ik had maar zou hebben rond de uitgerekende datum. Wel vertelde ze me datik klossen moest regelen en een digitale thermometer moest aanschaffen. Daarna ging ze weer weg.
Groetjes! Stephanie (39+1)
 
Terug
Bovenaan