de kriebels

A

Anoniem

Guest
'k krijg nu toch wel een beetje de kriebels.
Ik zit nu op dag 32 terwijl ik normaal gesproken d.m.v clomid en pregnyl erg optijd ben (dag28).   Deze cyclus geen pregnyl i.v.m. vakantie van de fertiliteitsafdeling. Heb wel clomid gebruikt, dus ws. wel een eitje gehad, maar ik weet dus niet zeker of die ook is gesprongen, laat staan wanneer. Heb steeds gedacht dat we niet voldoende geklust hebben rond de eisprong, en tot vorige week ook gedacht dat ik wel een eisprong heb gehad, want m 'n temp is omhoog gegaan. (Beetje ingewikkeld verhaal)
Ik heb niet iedere dag getempt, heb dit lange tijd gedaan en denk dus m 'n normale temp wel te weten, die is 36,5   Rond dag 13/14 ging m 'n temp omhoog 36,7, dag 18 was ie 36,9. Vorige week was ie echter een keer 36,4 en afgelopen maandag weer 36,7.  Ik begin nu ernstig aan m 'n thermometer te twijfelen.
Heb zondag getest, negatief, maar ben tot nu toe dus nog steeds niet ongi. Aan de ene kant denk ik (en houd ik me ook angstvallig voor) dat ik toch geen eisprong heb gehad, en dat daarom m 'n cyclus nu langer duurt, aan de andere kant sluimert de gedachte dat m 'n thermometer stuk is, en er misschien toch een kansje in zit.
ergens in februari ofzo had ik ook geen eisprong (door fertiliteitsarts ontdekt) maar toen werd ik wel op dag 28 ongi.
Al die dingen maken dat ik nu toch wel de kriebels begin te krijgen, hopelijk niet voor niets, maar ik reken nergens op.
Sorry voor dit lange verwarrende verhaal...moest het even kwijt (bedankt voor het lezen, haha)
Nu ga ik morgenvroeg maar weer eens testen, en (anders) eens contact opnemen met de fertiliteitspoli,
hou jullie op de hoogte,
Groet, MOON

hallo moon,

Wat vreselijk toch die onzekerheid, ik zal voor je duimen dat het misschien toch nog raak is.
Mijn temp. is trouwens geen enkele dag hetzelfde en mijn thermometer is prima in orde hoor!! erg lastig....waarom kunnen dit soort dingen niet gewoon duidelijk zijn toch?? Ik word er in ieder geval gek van.

succes morgenochtend met de test

xx bellybutton

Terug
Bovenaan