DE kruidvat luiertjes...

Wat zijn ze klein!!!! Zo schattig... Ik heb ze gehaald (en m'n moeder, en m'n vader en m'n man...) maar vlgs mij is dat ook zat genoeg, want vraag me af hoelang ze passen???

dat had ik ook wat klein en hoe lang passen ze?
Dat heb ik ook met de kleding heb best wel wat maatje 50/56 kwam ik achter. Het is ook allemaal zo leuk.
Ookal hebben we alles neutraal.

Het ligt er natuurlijk aan hoe groot je kindje is. In principe zijn de nummer 1 luiers voor kindjes van 2 tot 5 kilo. Wat ik bij Laura vaak had, was dat ik al veel eerder naar een volgend nummer over ging dan 'hoefde'. Bijvoorbeeld nummer 3 is voor kindjes tot 15 kilo (zeg maar iets), maar dan kreeg ze toen ze 11 kilo woog al nummer 4 om. Ik heb bij Laura geloof ik de eerste week nummer 1 gebruikt en daarna ben ik snel overgestapt op nummer 2. Met die spuitluiers ....... brrrrr ...... dan kun je beter een iets grotere hebben. Laura woog trouwens wel al bijna 4 kilo bij haar geboorte! Als je een kindje krijgt die 2500 gram weegt, kun je nummer 1 natuurlijk veel langer gebruiken!!!!!!!!

Ik dacht dat ik bij m'n zoon ook al snel op maat 2 zat idd. Hij was niet groot/ klein.

En hier ook niet echt naar de kilo's gekeken, qua kilo's die op de verpakking staan zou m'n zoon nog in maat 3 kunnen vlgs mij, terwijl hij al een eeuwigheid maat 5 heeft en voor 's nachts ook wel maat 6... Hij plast veeeel 's nachts

bij mn dochter heb ik ze toch bijna een maand gebruikt. tja en deze pakjes zijn maar voor 2 dagen ongeveer. dus haal er iig 6 van die pakken, de rest gaat gewoon naar mn vriendin:D

mocht je dichte pakken over hebben van maat 1 en die passen niet meer kun je ze altijd ruilen voor een maat groter, daar horen ze bij kruidvat niet moeilijk over te doen. ik werk namelijk zelf bij kruidvat

Terug
Bovenaan