de kruidvat testen zijn toch wel goed???

A

Anoniem

Guest
Nog steeds klein beetje onzeker, vanmiddag weer getest en weer een licht dun streepje maar beter te zien dan gister!Alleen zit ik zo te surfen op het net en lees dat de kruidvat testen niet zo positief aangesteld staan!Moet ik weer lezen hoor, mevrouw onzeker:)Ga er toch maar wel vanuit dat ik zwanger bent, want lijk me toch heel erg sterk dat na 2 testen dat je een lichte streep ziet en die van vanmiddag is toch weer ietsie donkerder dan die van gistermiddag!!!

Ik heb alleen maar goede dingen gehoord van de kruidvat testen! Ze schijnen heel gevoelig te zijn!

Ik weet niet of je de berichten van Renate gevolgd hebt? Die testte ook pas een paar dagen, na drie keer getest te hebben, na haar nod goed positief.
Dus ik denk dat het hcg bij jou, net als bij Renate, niet zo snel wordt aangemaakt als bij iemand anders maar dat wil niet zeggen dat je niet zwanger bent.
Dus zullen de testen ook minder snel vet positief aangeven.
Je zult zien dat als je bv overmorgen test het weef duidelijker is. Maar ik begrijp je onzekerheid hoor, geeft niets.
Ik hoop dat ik je wat gerustgesteld heb.

Liefs

Dank je lieverd!!!!!We gaan gewoon verder met testen!!!Maar toch stiekum een heel klein beetje blij:)

hoi angel

ik heb bij 1e kindje ook heel licht positief getest met kruidvat testen en daarna een clearblue gedaan en daar stond zwanger op en mijn boefje is nu ruim 2 :) dus ik bedoel een streep is een streep
groetjes

Hey meid,

Die Kruidvat testen zijn juist heel goed! Zijn gevoeliger als andere en ik hoor/lees alleen maar positieve dingen over deze testen. Heb ze zelf ook altijd in huis (als ze niet overal uitverkocht zijn) maar helaas nog nooit 2 streepjes gezien.....Maak je nou niet zo druk en lees nou niet teveel op het web....Je leest zoveel verschillende ervaringen dat je er helemaal simpel van wordt...... Gewoon morgen nog een testje voor je eigen gemoedsrust en daarna wordt het tijd dat je gaat genieten hoor!! :)

Dikke knuff Lynn.

Ook ik heb geleerd....een streep is een streep :) Dus voorzichtig gefeliciteerd!

Ik heb laatst zo'n kruidvat test gebruikt om een keer te proberen met dat pipetje (voor dat geld kan dat nog (-; ) en als ie negatief is zie je ook echt helemaal niets.... En bij jou dus wel! :))

Kruidvat beviel mij beter dan de cb. Die bleef negatief en gaf 4 dagen later dan de kruidvattest pas positief aan. Inderdaad niet teveel op internet blijven zoeken.

Ik weet niet welke kruidvattesten je gebruikt maar die hele goedkope van 2 voor E5,- die zijn erg goed! En je kunt dan nog eens extra voor de zekerheid testen.
Maar meid: je hebt twee positieve testen!! Ga genieten! Test achterin de week nog eens met CB digitaal en je hebt nog eens een digitale bevestiging maar reken maar dat jij zwanger bent. Een test geeft nooit een verkeerd positief resultaat. Hcg zit niet in je plas als je niet zwanger bent, dus je kunt alleen maar positief testen als je echt zwanger bent. Wel kun je negatief testen als je wel zwanger bent, dan is de test niet goed. Maar in dit geval zit het gewoon helemaal goed!

Terug
Bovenaan