de laatste 4 kiezen.

Ai,bij Delano komen er twee van zijn achterste kiezen door.
Het zijn de laatste loodjes want op de achterste kiezen na is zijn gebitje compleet.
Maar hij heeft er wel last van hoor,aan de dunne,rode vlekkerige wangen,ach,zo sneu.
En sjaggie ook nog,en aangezien mama dat ook al weken is,is die combi iets minder prettig,haha.
Zijn er kids die de achterste kiezen ook al hebben?
Zo ja,hadden de kleintjes veel last?
Groetjes Tanja.

Lastig hoor die kiezen! Hjerre heeft ze ook al een tijdje. Hij had er niet echt last van, maar wel iets meer dan normaal. Zijn gebit is trouwens nog niet compleet. Onder heeft hij nog maar 2 tandjes en boven 4! Wel komen boven zijn hoektandjes door..klaar zijn we dus nog niet!

Groetjes Hanneke

Hallo Tanja,

Dat gaat snel, bijna al zijn tanden/ kiezen al...

Rebecca heeft 8 tanden (7 kwamen er tegelijkertijd door, rond haar 1e verjaardag).
2 kiezen zijn een paar maanden later doorgekomen.
Nu komt kies nummer 3 door, nu ja, er zit al 3 weken een enorme bobbel, maar iets wits zie ik nog niet.

Die 7 tanden daar had ze wel last van: verkouden, koorts, waterige oogjes, op vingers bijten, hangerig en huilerig en heeeel veel slapen.
Van de kiezen had ze niet zo heel veel last. Wat slijmerige ontlasting, maar niet ziek.
Ik geloof dat er wel 1 achterste kies tussen zit, maar kan het niet goed zien. Ik mag niet in haar mond kijken...Kan ook dat er achter en ervoor nog iets moet komen.

Hier nog niks te bekennen, althans geen laatste 4 kiesjes. Volgens mij krijgt hij ze ook niet meer, want de eerste kiezen heeft hij al heel lang geleden gekregen, dus waarschijnlijk een aanlegfoutje, hahaha. We wachten het maar af...

Groetjes Fonske.

Lukas heeft rond zijn eerste verjaardag het meeste gekregen. Sindsdien zit ik nog te wachten op de vier hoektanden en vier kiezen. Ik vraag me ondertussen echt af waar ze blijven!

Die laatste 4 kiezen laten nog wel even op zich wachten, althans, vaak komen ze pas veel later door.
Julian heeft ook alles, behalve die 4, al. Ik ben blij dat het op dat gebied nu lekker rustig is. En hij kan er goed mee kauwen hoor!

Ellen mv Julian

Kay heeft zijn gebitje nu eindelijk compleet, maar van zijn achterste kiezen had hij het meeste last!

Enorm veel kwijlen!!!!!
Niet normaal..

Hij kreeg ze dan ook alle 4 tegelijk

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan