de laatste keer...keizersnede

Het lijkt zo ver weg, maar ik zit echt tegen die keizersnede op. Ik heb reeds 3 keizersnedes gehad en automaitsch wordt dit er ook één. Het herstel is gewoon supervervelend... Maar gelukkig is het de laatste keer....
Vaak denken vrouwen dat deze operatie een uitkomst is, nou dat is het absoluut niet. Mijn tweede zoon is op de natuurlijke weg naar buiten gekomen, ik was volledig in en uit gescheurd, ben nu nog incontinent en kan mijn ontlasting niet ophouden, maar als ik een keuze had zo ik hier zo weer voor kiezen... een keizersnede is ook niet alles....

Wow dat klinkt allemaal heftig.
Ik weet ban mijn vriendin dat keizersnede niet fijn is. Ze kon de eerste week haar kind niet zelf uit de wieg tillen etc. Je moet ook zo vaak je buik aanspannen om dingen te doen en daar zit nu net die snee.
Ik hoop dat je deze x een snel herstel hebt.

Super vervelend voor je! Hoop echt dat het herstel spoedig verkloopt. KS lijkt mij echt niets, ben blij dat het de eerste keer op de natuurlijke manier is gegaan!

Mijn 1e bevalling ging ook via de gewone weg maar de tweeling via de keizersnee..vond het ook helemaal niets..was nov nooit geopereerd dus vond het doodeng..en het herstel duurde echt veelste lang..eerste dagen ging lopen ook niet..alles deed pijn.weet niet wat het nu gaat worden.omdat ik vrij snel onverwachts zwanger ben houden ze me goed in de gate en met de bevalling kon het via de normale weg maar is wel een risico :(
Hebben ze bij jou steeds op dezelfde plek gesneden?

@ natasc : Ik heb mijn man en mijn schoonmoeder. VErder heb ik niet echt hulp nodig hoor. Ik heb geen tijd om te rusten met vier kinderen. Maar daardoor ben ik wel sneller op de been.

@ elize81 : Ja ze hebben elke keer op dezelfde plek gesneden. Maar het is nu wel helemaal een plooi geworden, echt niet mooi! En het gevoel rond het lidteken is helemaal doof, de zenuwen zijn daar helemaal beschadigd. Maar daar heb ik 4 (hopelijk 5) mooie kinderen voor terug.

Gelukkig is het allemaal nog ver weg en heb ik nog voldoende tijd om me geestelijk voor te bereiden ;-)

Pfff, dat klinkt heftig zeg!
Ik heb een natuurlijke bevalling gehad dus kan er niet over meepraten.
Hoe het nu met een tweeling zal gaan weet ik niet, maar dat laat ik maar op me af komen.
Het is nog ver weg.

een natuurlijke bevalling met een tweeling...
Ik moet er niet aan denken haha.
Maar je moet doen wat het minst risicovol is en waar je je prettig bij voelt! Succes!

Terug
Bovenaan