de laatste keer

Hoi,

Ik heb nog eens goed nagedacht deze voormiddag en sorry meiden, zelfs na het lezen van jullie reacties juist, kan ik het niet. Ik heb echt geweend toen ik jullie reacties las, dat was en is erg lief van jullie, maar ik moet alles gewoon eens laten bezinken en daarom neem ik voorlopig afscheid van jullie, anoniem heeft mij echt pijn gedaan. Ik heb zelfs even gedacht dat het een van jullie was die zo over mij dacht en gewoon haar naam niet durfde typen, je begint al vanalles te denken, maar het kan, ook goed.
VOOR DE ANONIEM DIE ZO HARD WAS: als je mijn berichtjes toch zo irritant vindt, je leest ze toch maar elke keer!!!
Dus bij deze neem ik voorlopig afscheid, jullie zijn echt heel lief en ik hoop en zal duimen dat jullie snel zwanger worden.
Veel succes met klussen en testen en tot ziens???

Veel liefs,
Bea

laat je ons wel weten als je zwanger bent! je bent nu al zolang overtijd dat we dat wel errug graag willen weten natuurlijk!!

xx kimpansee
tot een ander keertje dan!

Hoi Bea,

ik heb maar een tip voor je en dat is dat je er gewoon boven moet staan. Ik lees hier nou een tijdje mee,en weet dat je niet de eerste bent die weggepest wordt hoor. Eerder is ene Loentje ook al weggegaan. Iemand beleeft er vast plezier aan om hier zijn mening te geven. En de de dames in kwestie te beledigen. Ik snap dat je het vervelend vind, maar wees aub. een beetje reeel, je weet niet wie die berichtjes plaatst. Voor hetzelfde geld een kind!!!!

Ik wens je veel succes met het zwanger worden en hoop toch snel goed nieuws van je te kunnen lezen.

Groetjes, Hendrika..............

jammer hoor,dat je hier even niet meer komt,ik hoop je gauw weer te vinden hier,kan me het voorstellen hoor,maar net zoals iedereen hier zijn we allemaal bezig om zwanger te worden,vindt het echt jammer hoop dat je nog van gedachten veranderd gr manuela

Jammer Bea,

Er zijn hier plentie mensen die wel uitkeken naar jouw berichtjes. Maar ik begrijp je ook wel. Ik wil jullie in ieder geval heel veel succes wensen met zwanger worden en hoop dat ik hier toch ooit in de toekomst nog eens een berichtje van je lees. Alleen dan wel op het zwangerforum. Betekent namelijk dat we allebei zwanger zijn !!!!!

Dikke knuffel Biaggi

Terug
Bovenaan