de laatste loodjes

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Wie oh wie is er nu nog meer aan de laatste loodjes bezig en hoe komen jullie daar doorheen?
Ik ben nu 34 weken en heb al een kleine vent. Vind het echt niet leuk om te zeggen maar ik vind de dagen met hem alleen eigenlijk wel heel erg zwaar. Hij wordt ook nog vaak wakker s nachts en normaal gesproken ga ik er dan uit en dan slaap ik gewoon verder maar nu met die dikke buik kom ik niet meer in slaap.
Bovendien lig ik er te piekeren over de naderende bevalling (de eerste was echt mega erg) en hoe ik dat ga doen straks met een peuter en een baby.
Merk dat ik eigenlijk best wel moe en gespannen ben terwijl ik toch juist uit zou moeten rusten en me vooral niet te druk maken.

Herkenbaar?

Groetjes mama3007

Hoi,hoi

Ik ben bijna 31 wk en vind het ook zwaar...moet er 1 naar school brengen en halen en heb er nog 1 thuis van 2 jr maar ik zie niet tegen de bevalling op!
Slaap de kleine nog tussen de middag??
Zo ja dan moet jij ook even lekker gaan leggen!!
Als alles achter de rug is kom je van zelf in het ritme hoor met een peuter en een baby, dus maak je daar geen zorgen om!

Sterkte met de laatste loodjes
gr christina

Nou vertel mij wat, ik ben inmiddels 40 wk + 5 dagen zwanger en heb een kleuter van 4,5 jaar en een peuter van bijna 3. En inderdaad, da's best zwaar af en toe.
Wanneer het maar even kan zou ik als ik jou was ook even lekker gaan liggen. Heb je al verlof? Misschien kun je de kleine dan af en toe bij oppas onderbrengen, heerlijk zulke rustdagen! Succes met de laatste loodjes!
Groetjes Marjen

Terug
Bovenaan