De laatste loodjes

Hee meiden,

Hier een berichtje weer van mij ;)
Hoe gaat het met jullie ?
Hier alles goed alleen de laatste loodjes vandaag 37 weekjes en de kleine vent ligt vast met ze hoofdje dus nu word het afwachten waarneer die denkt mama ik wil de buitenwereld zien.
Alleen vraagje zakte bij jullie ook enorm je buik ?

Groetjes Meisje1990
 
Hoi, spannend allemaal

Ik ben nog niet zo ver Maar als ik het allemaal lees, gaat je kindje indalen en dat zie je aan de buitenkant. Dus denk dat het er allemaal bij hoort.

Succes en sterkte
x yvonne
 
Hallo,

Sinds 36 weken is de kleine bij mij aan het indalen. Ligt helemaal vast en ze konden de schoudertjes al bijna niet meer voelen.

Ik heb nu sinds 37,5 weken dat mijn buik idd verder naar beneden zakt. Hoort bij het indalen van het kleintje.

Nu ben ik 38+3 dagen zwanger en w88 op het verlossend bericht dat de kleine zich aanmeld om geboren te worden.

succes
 
Hoihoi,

De laatste loodjes...spannend hoor!! Ook ik heb enorme last van jeuk! Ik ben nog maar 28,5 week en het begint nu al. Het is je huis wat (nog meer) oprekt. Nu maar hopen dat dit geen strepen veroorzaakt!!

Succes met die laatste weekjes!!
Liefs ciomama
 
Hey!
(ja ik ben dan nu wel niet meer zwanger maar kijk af en toe toch nog even hier).

Wat fijn dat jouw kleine man het tot nu heeft volgehouden in je buik! Ik heb mijn mannetje altijd al laag gedragen en kan niet veel zeggen over de echte laatste loodjes natuurlijk omdat ik met 32w5d al bevallen ben.
Het lijkt mij wel normaal dat je buik 'zakt' de kleine moet er toch daar uit (als alles goed gaat) ;-)
Nog even volhouden en dan mag je hem heerlijk in je armen houden!

Ik hoop ook dat alles goed gaat met het wonen (nog steeds in het tienermoederhuis neem ik aan?) en ook met je vriend (is hij alweer terug in Nederland of is het nog afwachten?).

Liefs en veel succes!
Marieke
 
@Mriek85

Ja nog steeds in het tienermoederhuis ..
Alles gaat goed alleen ja wat je liefste wil is huisje boompje beestje en dat kan nog niet :( Hopelijk na de bevalling.
Ben op dit moment wel met veel dingen bezig om te informeren voor eventuele emigratie naar Bulgarije..
En de erkenningpapieren nu gelukkig geregeld in Bulgarije dus een zorg minder..
Met me vriend gaat het ook goed hij is zaterdag weer gearriveerd in Nederland en we wachten nu met spanning af op onze kleine man.!! ;)
Hy is nog wel aan het werk maar als het gebeurd kan ie er iedere moment weggaan..
Hoe gaat het daar ?

Liefs Meisje1990
 
Terug
Bovenaan