De laatste spuiten zijn weer gezet....

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Gisterenochtend heb ik de laatste puregon gespoten en gisterenavond de pregnyl gezet.

De komende dagen mogen we dus weer aan het werk....

En dan maar weer wachten en wachten........
Volgende week gaan we lekker een paar dagen weg en heb ik dus voldoede afleiding...
De week daarna weer druk op mijn werk, dus hopelijk kom ik mijn wachtweekjes een beetje door...

Wie wacht er met mij mee?

We gaan maar weer flink duimen draaien en kaarsjes branden....

Liefs mama Peet

hoi hoi mama peet

jeetje de 4e keer alweer ik mag toch hopen dat het nu raak is voor je want het is echt niet leuk iedere keer alles weer door te moeten lopen, ik zal ook voor jou kaarsjes branden en heel hardt voor je duimen want je hebt het verdient.

hoe voel je je eronder?
en mag ik vragen wat jou problemen zijn waardoor je in de mm zit?

het moet nu gewoon goed komen met jou dat kan niet anders.
meis heel veel sterke in het wachtbankje en krummel zorg dat je er over 9 maanden pas uit uitkomt.

liefs annieka

hallo Annieka,

4e keer??
Ik heb nu de 2e behandeling met puregon achter de rug, maar heb al 12 of 13 behandelingen gehad met clomid....
Voor mij dus geen 4e behandeling, maar de zoveelste....

Waarom ik in de medische molen zit...
Ik heb PCO, en maak dus uit mezelf niet zomaar eitjes aan.
Eerst met clomid gestimuleerd. Na 8 behandelingen zwanger van een tweeling. Helaas werd dit een miskraam.
Daarna nog een aantal behandelingen gehad, ben de tel kwijt, want elke keer ging er wel weer iets mis...
Omdat mijn lichaam niet meer op de clomid reageerde (of tenminste niet goed genoeg) ben ik nu over gestapt op puregon spuiten.
Dit is voor ons ook meteen de laatste stap.
Het zou op deze manier moeten kunnen lukken. Dat heb ik al 2 keer bewezen. (heb al een zoontje van bijna 4)
IUI of IVF zouden de volgende stappen zijn, maar wij zijn behandelmoe, om het zo maar ff te zeggen.
Wij lopen nu bijna 2 jaar in het ziekenhuis en ben het ziekenhuis meer dan beu!!!
We hebben voor onszelf een grens getrokken en we doen alleen deze behandelingen nog en dan is het klaar.
Hoeveel behandelingen we met puregon doen, dat weten we nog niet precies. De max is in elk geval 6. Waarvan we er nu dus 2 gedaan hebben.

Heel verhaal dus..... zou er bijna een boek over kunnen schrijven...

Liefs,
mama Peet

He Peet,

Ik hoop zo voor je dat het nu gaat lukken en idd veel knuffelplezier!

Liefs Ester

Terug
Bovenaan