De laatste weken van mijn laatste zwangerschap

Ik probeer echt extra te genieten van deze laatste weken. Vind het zwanger zijn altijd zo bijzonder en geniet ook van alle aandacht!! Kan bijna niet geloven dat over een paar weken ik nooit meer zo'n wondertje in mijn buik zal voelen!!
Heb eigenlijk alleen maar hele fijne zwangerschappen gehad en natuurlijk ben ik het ook wel eens zat vooral nu in deze laatste weekje.
Maar dat weegt niet op tegen al die mooie momenten met je kleine die er tegenover staan!!

Nou meiden geniet ook nog van jullie laatste weken van je zwangerschap!

Groetjes Anne

heel veel succes nog deze weken Anne en natuurlijk ook nog veel plezier!

voor mij is het na deze een jaartje of 6 wachten voordat er een volgende mag komen!
ik heb ook een zwangerschap gehad zonder te klagen. heb maar 3 keer hoeven overgeven en ook maar 3 keer flauw gevallen. waardoor 1 keer door stress. ben wel erg blij dat alles zo mooi verloopt.
begin nu pas echt klachten te krijgen en mijn lichaam is helemaal op.

De laatste weken anne.... Geniet er nog van... in jouw geval voor de laatste keer....

Het gaat hard, en ik geniet nu ook nog echt van de momentjes in mijn buik... Na deze hoop ik toch ooit nog 2 te mogen krijgen. Het is mijn eerste zwangerschap en alles gaat in zovere goed. maar ben wel blij dat het niet heel lang meer duurd voor ik ons kleine mannetje in mijn armen mag houden.....

Wat zal ik schrikken als het toch een meissie is hahaha.........

Liefs

Ja raar hé, de laatste keer zwanger zijn!! Nu is dit de 2e x de laatste keer voor mij, dus dat is dubbel vreemd,,haha
Mijn man is nu geholpen dus dit is ook echt de laatste keer en ik geniet er echt van, maar extra genieten, ja hoe doe je dat?? Sta er wel met momenten bij stil!
Liefs MJ

gek idee he!! Ik ben er nog niet helemaal uit. Misschien over een jaar of 3 nog een 4de (lijkt me wel erg leuk!) maar voorlopig niet hoor!

Zou het zwanger zijn in ieder geval niet missen...vind er eigenlijk niks aan! (ok wel heel bijzonder natuurlijk!)

Terug
Bovenaan