De laatste zwangere!!

Hoi meiden,
Ik ben niet zoveel meer op het forum, ik mis heel veel meiden sinds het is veranderd.
En ik moet zeggen dat het me steeds zwaarder valt dat iedereen al is bevallen en gezellig over z'n kroost praat.
Dat gun ik jullie natuurlijk allemaal, ik benijd jullie alleen maar.
Ik zit nu op 41.2 dagen en ik wordt het zo zat!
Vandaag ben ik gestript maar dit is nu al 7 uur geleden en nog steeds geen weeën.

De moed begint me een beetje in de schoenen te zakken en ik bereid me voor op een inleiding.
Dit had ik met mijn dochter ook na 42 weken dus ik weet wat me te wachten staat, het is alleen zo teleurstellend.

Groetjes Mirella

hoi lieverd,
ik heb het echt met je te doen!!! ik kan je denk ik nog het beste volgen want ik ben de "laatst bevallene" !! echt rot is het om maar te wachten hé en steeds maar verhalen te lezen over al die lieve kindertjes terwijl je zelf nog niks hebt!! ik heb moeten wachten tot 40w5d dus nog niet zo lang als jou, maar ik was het ook zooooo zat!! heel heel veel sterkte met wachten!! het is zo frustrerend om maar te moeten afwachten! wanneer stript ze je weer?? gewoon weer vragen hoor! een inleiding lijkt me niet een pretje! nou ja, mijn bevalling ook niet trouwens, en geen een bevalling denk ik... maar toch, het is toch wel fijn als het uit zichzelf begint! nou wie weet... bij mij begon het 2 dagen na het strippen...! uit zichzelf!

heej Mirella, hou de moed erin!! maar niet teveel ermee bezig zijn want volgens mij hou je het dan onbewust tegen... ik was op een bruiloft toen het begon, had de hele dag nog niet gedacht dat ik graag wilde dat het kwam en toen begon het.... maar ja, das makkelijker gezegd dan gedaan hé! niet iedereen heeft nog een bruiloft..!

heej heel veel sterkte en ik duim voor je!!!
Liefs Elise

Hoi Mirella,
Ik kan me heel goed voorstellen dat je het helemaal hebt gehad. Helemaal met alle meiden hier die al hun bevallingsverhaal vertellen en hun nieuwe aanwinst aankondigen.

Mijn eerste kindje werd geboren met 41wk1dg en ben ook ingeleid omdat de weeen na 2 dagen niet wilde voortzetten. Ik was de eerste uitgerekend van de zwangerschapsyoga en ik kreeg steeds geboortekaartjes van andere op de deurmat.

Probeer inderdaad wat afleiding te zoeken.
Heel veel sterkte met de laatste loodjes, ik denk aan je.
Liefs Adinda
(mama van Fedde & Fìry)

Lieve, lieve Mirella,
Hou nog heel even vol! Natuurlijk heb je niet zo veel aan onze woorden, maar echt, ook ik weet hoe je je voelt (met 42 weken ingeleid). Binnen een week heb jij ook je kleintje in je armen! Misschien wel morgen of overmorgen al! Ik hoop ook dat het forum hier weer snel goed werkt, makkelijk te vinden is, en beter gaat werken (zodat we ook weer fotootjes kunnen plaatsen enzo), zodat we straks als jij als laatste ook bevallen bent, hier nog een hele tijd met elkaar kunnen kletsen over onze wonderkindjes!!
Zet hem op meid, hou vol!! Nog heeel even, die alles- allerlaaste loodjes!!
Liefs, Yvette

Hey Mirella,

Ook ik wil je nog even een riem onder je hart steken... het zijn nu echt de allerlaatste loodjes. En ja, je kunt wel zeggen dat ze echt zwaar zijn... Je moet maar zo denken...je hebt nu wel langer verlof. (ik weet niet of je daar nu blij mee moet zijn maar het is toch iets...hahahaha)
Ik hoop voor je dat het toch heeeeel snel gaat beginnen. We wachten met smart op goed nieuws van je...

Zet hem op meid!!!

Liefs Yvonne

Ach meid toch!!! ik weet zo hoe je je voelt. ik voelde me soms ook zo vreselijk jaloers als ik hier de berichten las. Wij gingen ook richting de 42 weken maar heb toch een natuurlijke start gehad met gebroken vliezen. ik dacht dat het nooit meer zou komen maar de natuur kan ineens heel raar doen hoor.
probeer nog even vol te houden... je bent misschien de laatste maar ook jij zal heel binnenkort je mooie kindje in handen hebben!

Sterkte meid!

Liefs Raya. mama van Neo, Aeon en Zero

Lieve meiden,
Bedankt voor jullie reacties dat had ik echt even nodig.
Nog steeds geen beweging hier!
Dus strippen heeft me ook helaas niet geholpen.
Morgen ochtend mag ik naar het ziekenhuis voor echo en ctg kijken of de kleine het nog goed heeft. Ook meteen een afspraak met de gynacoloog om de inleiding te gaan bespreken, dit zal dinsdag pas gebeuren tenzij er iets niet goed is natuurlijk.

Geestelijk bereid ik me daar maar op voor, hoe jammer ik het ook vind me dochter kwam ook al niet zelf.

Ik zie het maar zo, ze hebben te goed bij me hahaha!!!!

En inderdaad binnen een week heb ik ook me kleintje bij me.
En dan kan ik ook lekker met jullie mee kletsen!

Nogmaals bedankt voor jullie lieve woorden.

Liefs

Hoihoi,

Meisje toch, ik hoop dat de kleine snel komt, wachten is niet leuk. En inleiding ook niet. Geef de moed niet op, misschien komt de baby toch nog spontaan, het is nog geen dinsdag.

Liefs Nanda

Terug
Bovenaan