De laparoscopie hebben we inmiddels achter de rug

Hoi lieve allemaal,

Bedankt voor jullie reacties op mijn vorige berichtje.

Nou, ik ben er weer, gisteren dus die laparoscopie gehad. Viel eigenlijk reuze mee. Ben gisteren de hele dag wel wat soezelig geweest, ben maar lekker in bed gaan liggen en heb me laten verwennen door mijn man.

Nu heb ik alleen nog wat last van die gassen in mijn buik. En ik verlies wat blauwe afscheiding, ook mijn urine is een beetje blauw. Maar dat is heel normaal.

Ze hebben echt een heel klein sneetje in mijn navel gemaakt en net boven de schaamstreek, dus daar zie je dadelijk bijna niets meer van.

Vrijdag de13e  (hopelijk ditmaal geen slecht teken) terug voor de uitslag, de verpleegster op de afdeling kon mij helaas niets vertellen, want ze had geen dossier. Eigenlijk hoop ik wel dat ze iets hebben gevonden en dat dat de reden is dat ik niet zwanger wordt en dat het natuurlijk ook te verhelpen is, maar goed, dat moeten we nog even afwachten.

Nu las ik overigens dat je na een laparoscopie een verhoogde kans op een zwangerschap hebt. Kan iemand dit uitleggen, want mijn gyn heeft hier (nog) niets over gezegd.

Groetjes,
Jannie

Hallo Jannie,

Gelukkig is het voor je meegevallen. Ik heb zelf ook 2 maanden geleden een laprascopie gehad. Bij mij is het ook meegevallen, en het klopt inderdaad dat je extra vruchtbaar bent na een laprascopie, doordat je eileiders weer doorgespoten zijn.
Bij mij heeft het warschijnlijk gewerkt want ik weet sinds vanmorgen dat ik zwanger ben. Ik heb het besef eerlijk gezegd nog niet helemaal, want we zijn nu bijna 2 jaar bezig, en zitten nu 3 maanden in de medische molen. Zo zie je maar, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Meid, ik wens je het allerbeste toe, en ik hoop dat jullie wens ook zo snel mogelijk mag uitkomen.

Liefs van Lena x

quote: purple reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-05-2005 14:14:42'));

Hallo Jannie,

Gelukkig is het voor je meegevallen. Ik heb zelf ook 2 maanden geleden een laprascopie gehad. Bij mij is het ook meegevallen, en het klopt inderdaad dat je extra vruchtbaar bent na een laprascopie, doordat je eileiders weer doorgespoten zijn.
Bij mij heeft het warschijnlijk gewerkt want ik weet sinds vanmorgen dat ik zwanger ben. Ik heb het besef eerlijk gezegd nog niet helemaal, want we zijn nu bijna 2 jaar bezig, en zitten nu 3 maanden in de medische molen. Zo zie je maar, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Meid, ik wens je het allerbeste toe, en ik hoop dat jullie wens ook zo snel mogelijk mag uitkomen.

Liefs van Lena x

Lena
Ging even wat fout.

Van harte gefeliciteerd. Laten we hopen dat het bij ons dan ook maar snel raak mag zijn.

Ik hoop dat je een hele fijne zwangerschap hebt en dat je natuurlijk het  mooiste en liefste kindje van de wereld krijgt.

groetjes,
Jannie

hoi,

Zie je wel.......het valt echt reuze mee he!

Ik had ook meer last van de gassen die uit mijn lichaam moesten verdwijnen dan de rest.
Doe gewoon lekker rustig aan en dan komt het heus wel weer helemaal goed.
(kijk uit met vocht, want daar kan je litteken van gaan ontsteken, en dat is wel iets minder prettig kan ik je melden)
Je ziet er straks idd niet of nauwelijks meer iets van.....

Nou je bent nu een tijdje vermeerderd vruchtbaar dus ik zal voor je duimen!

Groetjes,

Cynthia

Hoi allemaal,

Bij jullie gaat het dus blijkbaar een beetje anders. Bij mij hebben ze een ander onderzoek gedaan om te zien of alles doorgankelijk was. Vraag me de naam niet want dat was iets vreselijk moeilijk en dat heb ik dus niet onthouden. In tegenstelling tot jullie onderzoek is dat wel een beetje pijnlijk.
Ze spuiten een kleurstof in en nemen dan rontgenfoto's. Terwijl men die foto's neemt rekken ze je baarmoeder op en dat is pijnlijk omdat dat een sluitspier is. Ik heb behoorlijk gezweet en gepuft maar uiteindelijk vond ik het de moeite waard omdat nu duidelijk is dat alles doorgankelijk is. Wel knap om zo je eigen binnekant eens te zien!
Het geeft ook niet echt een betere vruchtbaarheid.
Wij hebben ondertussen onze eerste IUI achter de rug en nu moet ik wachten tot vrijdag 13 mei. Als ik dan nog niet ongi ben, mag ik bloed laten prikken voor een zwangerschapstest. Ik verwacht niet echt dat ik dan al ongi ben omdat mijn cyclus langer duurt normaal. We wachten maar af en ondertussen vind ik het best wel spannend.
Liefs,
Nina

Ik heb blij om te horen dat het bij jou zo meeviel. Ik heb er toch vrij lang last van gehad en zag er bloederig uit toen ik uit narcose kwam.
waarschijnlijk kwam dat doordat ze ook nog geprobeerd hebben mijn eileiders open te krijgen onder veel druk.

Wel gebruik maken van je extra vruchtbaarheid nu he!
lfs inge

Ik heb blij om te horen dat het bij jou zo meeviel. Ik heb er toch vrij lang last van gehad en zag er bloederig uit toen ik uit narcose kwam.
waarschijnlijk kwam dat doordat ze ook nog geprobeerd hebben mijn eileiders open te krijgen onder veel druk.

Wel gebruik maken van je extra vruchtbaarheid nu he!
lfs inge

Terug
Bovenaan