de lente komt eraan!

Heerlijk genieten zeg, dat lekkere weer van afgelopen weekend. Gisteren naar een house-warming geweest, zat echt weg te dutten in de zon! En bed voor de oudste opgehaald bij een vriendin van me. Er ligt voor de helft van de kamer aan laminaat en haar bed paste er precies op, nou, mevrouw wilde er ook meteen slapen hoor! Grappig hoor.

Kijken jullie er ook zo naar uit, in het meizonnetje achter de kinderwagen? Mmmmm.

Echt wel ik hoop dat deze weken heel snel gaan en dat het warme weer zo zoetjes aan deze kant op komt.

Fijn toch dat je dochter er gelijk wou slapen het had ook anders gekund , wij hebben gelukkig ook van die makkelijke kinderen .

heerlijk genieten .
gr evelien

Kan ook echt niet meer wachten! Nog heel even Dan begint mijn verlof. Ik heb accuut zin om allemaal leuke dingen te gaan doen. Keukenhof. Antwerpen maar vermoedelijk heb je Daar Dan geen energie meer voor. En als de kleine er is Dan zal t wel stevig aanpoten worden denk ik?

ook ik kan niet wachten! die van mij komt dan wel wat eerder ( ben van t april forum) maar ik kijk zo erg uit naar het lekkere weer!

vandaag behoorlijk genoten. meiden in de tuin spelen, buurmeisje was er ook bij, buurvrouw en ik lekker kletsen en haar jongste ( net een maandje) lag heerlijk in de kinderwagen naast ons te slapen.
nog een maandje en dan ligt die van mij ook in de kinderwagen er naast :D

gewoon weer lekker kunnen wandelen, zonder bekken pijnen. daar verlang ik ook wel erg naar!
met mn 3 kinderen naar de kinderboerderij! joepie!
daar lekker zitten in het zonnetje, kids hun bandana's/ zonnehoedjes op, ingesmeerd en genieten maar!
mmmmmmm kan niet wachten :D
ben heel erg blij dat die vrieskou voorbij is!

liefs, do

Terug
Bovenaan