De mamma's als baby (FOTO'S) Cissy begint wel hihi

A

Anoniem

Guest
Het leek mij zo leuk als wij foto's plaatsten van de mamma's als baby's zodat we kunnen zien of onze kindjes op ons lijken en gewoon om onwijs te lachen!!
Hij is niet erg duidelijk, maar dit ben ik dus als baby

Groetjes van Cissy mv Fabio

he cissy,
leuk idee, ik zal zo eens kijken of ik er een kan vinden. trouwens leuke foto van je!

groetjes pally

Leuk Cissy! Je was me voor, ik zat er ook aan te denken dit topic te openen, hahaha!
Ik heb echt heel weinig baby en kinderfoto's maar deze heb ik ooit achterhaald: Vind hem wel heel lief....

-X- Marieke
Ps Thomas lijkt als baby enorm op zijn vader...

wat een leuk onderwerp! Ik heb een beetje een foto-trauma; mijn ouders hebben maar heel erg weinig foto's van mij gemaakt en daarom ben ik nu zo aan het overcompenseren bij Lior en Milo  Dit is een van de weinige foto's van mij als baby:

Hier een foto van mij.
Zal vanavond ook een foto van Bert als baby plaatsen, dan kun je goed zien op wie yoëll lijkt.

Hier was ik een maand of 8 à 9

Dit ben ik, vers van de pers zullen we maar zeggen. En die meneer is niet mijn vader (sommige mensen denken dat) maar de dokter.

Wat leuk. En Tess lijkt precies op Sandra.

Ik krijg helaas geen foto's van Lex en mij op Dean z'n site. Hij kent het bestandstype niet. De foto is denk ik te klein. Dean lijkt in ieder geval op z'n vader en niet op mij. wel op mijn zusje.

Dean  

tante van Dean

Terug
Bovenaan