de mannen

Hallo meiden.
Een heel gezond en vruchtbaar 2005 toegewenst ten eerste..

Onze gevoelens kennen we, maar hoe zit het met jullie heren? De mijne is echt een poepie hoor, maar hij gaat zich steeds drukker maken denk ik. Tenminste, ik hoor steeds vaker losse opmerkingen terwijl hij de 2 miskramen vrij snel verwerkt heeft. Met losse opmerkingen bedoel ik bijv. als hij iemand op TV ziet bevallen, hoor je "hm, zij wel en wij (nog) niet". Ook vraagt hij continue of het al gelukt is en of ik al kan testen. En zodra hij weet dat het "ei-week" is, wil die non-stop klussen.
Ik vind het gewoon zielig en wil hem zo graag een ukkie schenken.
Wat kan ik doen om hem wat meer te laten ontspannen. M'n dokter zei trouwens dat als de man stress heeft, het niet zal gaan lukken (of kleine kans). Geen stress moet 'ie dus hebben hihihi...

Groeties
Ik

Hi Ik,

Mijn vriend is een onwijse steun voor me maar maakt zicht absoluut niet druk. Ook als is hij inmiddels 37 hij blijft positief over de toekomst en over een babytje van ons samen.
Als we een eitje missen dan is het geen probleem en we hebben zeker niet elke dag sex want dan kan de kwaliteit van het sperma aantasten. Wij vrijen echt alleen als we zin hebben.
Ik denk dat ieder hier anders mee omgaat maar wij zijn vrij nuchter en zien wel wat er op ons pad komt.

Groetjes,

Corina

Hoi ik,

Veel herkenning! Mijn man kan af en toe een jaloerse ondertoon naar anderen met kleine baby's (of collega's die blij vertellen dat ze binnenkort vader of moeder worden) niet onderdrukken.. Tja, ik probeer het te relativeren door te zeggen dat onze tijd echt nog wel komt.. maarja, of dat echt helpt??

Sterkte!

X F.

Tja, ik weet eigenlijk niet zo goed hoe mijn ventje zich momenteel voelt. Ik weet wel dat hij het belangrijker vind dat het met mij goed gaat.
Eerlijk gezegd praten we er ook niet zo heel veel over, ik weet eigenlijk niet hoe dat komt.

Toevallig vorige week is het nog even aan de orde geweest omdat ik me weer zo kut voelde en toen vroeg ik me zo af hoe hij het nou eigenlijk allemaal beleefd, maar hij kon zelf ook niet precies de vinger leggen op wat hij nou zelf voelde.

Wel is hij positief gestemd wat de toekomst betreft, meer dan ik.
En wat er tussen de lakens gebeurd laat hij volledig aan mij over, wanneer ik zin heb zegmaar (vaak genoeg, haha!)

Gr. Aar

Terug
Bovenaan