de medische molen

A

Anoniem

Guest
Hé meiden,

nou ben bij de huisarts geweest. ik zal me verhaal zo kort mogelijk houden.

allereerst was het een heel prettig gesprek en werd ik serius genomen. De arts vond ook dat het te lang duurde. hij kon me niet vertellen wat de mogelijke oorzaak zou kunnen zijn, dit had ik ook niet verwacht.

de actie's die nu worden ondernomen zijn: morgen bloedprikken op hormoonhuishouding, schildklier en eventuele zwangerschap. volgende week krijg ik hier de uitslag van.

aan de hand van de uitslag word gekeken of ik medicijnen krijg of dat er een echo gemaakt moet worden. mocht er niets te zien zijn in het bloed dan word mij vriend als eerste onderzocht. als ook bij hem alles goed is dan ben ik weer aan de beurt voor verder onderzoek.

eindelijk iemand die naar me luisterd en zonder dat ik erom heb hoeven vragen een bloedtest geeft.

dat ik buiten stond was ik zo opgelucht en ik met moeite me tranen binnen kon houden. ik ben erg blij dat er nu echt actie word ondernomen en dat ik in mij gelijk sta. was al bang dat het aan mij lag dat ik zeurde.

het vervolg horen jullie nog van me.

liefs hilda

Gelukkig meid!! Hoe lang zijn jullie al bezig? Hopelijk heb je snel een duidelijk antwoord waar je iets mee kunt!! Succes x Maris

Fijn dat er actie komt! Gelukkig dat deze nieuwe arts je serieus neemt, dan kun je in ieder geval verder. Succes morgen!

@marissa,
we zijn vanaf dec 2009 bezig. en ben nu al 6 weken overtijd.

Fijn meid!! Heerlijk dat je eindelijk serieus genomen wordt!! Nu hopen op een goede uitslag volgende week!!

Succes morgen!
Liefs ciomama

Fijn nieuws meis!!!
nog een weekje wachten dus op de uitslag..is vast zo voorbij!ik hoop dat het je straks zelf ook wat rust geeft want die onzekerheid is zo rottig!
en heerlijk als eindelijk een arts je serieus neemt!
liefs

Fijn dat er nu eindelijk een arts naa rje luistert en je serieus neemt! Ik ben erg benieuwd wat de uitslag is van het bloedonderzoek.

Succes!

Liefs Daisy

hoi hilda,super dat je eindelijk verder kan,ik ben benieuwd.hou me op de hoogte
groetjes esther

Terug
Bovenaan