De Meeleesmama's stellen zich voor...

Ik ga de uitdaging aan (wel een beetje eng hoor)! Wie volgt?

Ik ben Nicole, woon in Zuid Holland vlak bij de zee en ben moeder van Anne (14-08-06) en Kevin (13-12-08). Twee leuke gezonde kinderen waar we veel plezier aan beleven. Ik lees al heel lang mee op het forum en reageerde af en toe. Nu zit ik aal en lange tijd thuis vanwege bekkeninstabiliteit die maar niet overgaat. Morgen mag ik voor een intake naar het Spine & Joint centre in Rotterdam en hoop dat een behadeling daar gaat helpen!
Het forum is voor mij een verrijking, alle kwaaltjes van mijn dochter kwam ik hier tegen en heb heel veel steun gehad aan al jullie verhalen. Dus alle mama's dankjewel voor jullie openheid.
Hanneke mocht je dit lezen: ik zat bij jou op zwangerschapsgym in 2006.. ik denk elke dag aan jullie en wens jullie veel kracht!

Hey Nicole!

Volgens mij heb je inderdaad wel eens sporadisch gereageerd ja. Leuk hé, dit forum? Ik ben nog steeds blij met de meiden hier....
Enne, niet alleen opnieuw voorstellen, maar soms ook wel even reageren dan hoor! (smiley)
Kus, marieke

Zal ik me ook ff opnieuw voorstellen, heb een hele tijd geleden weleens gereageerd, maar kwam eigenlijk nooit meer op het forum, maar vanmiddag kreeg ik een mail met de mededeling dat jullie verhuisd waren dus dacht ga toch maar weer eens kijken.

Ik ben Anneke, 26 jaar, moeder van Anne 6 en Renske wordt 16 aug 3 jaar. We wonen in Gelderland, als jullie nog vragen hebben, stel ze gerust ;)

Ik hoop nu ook wat vaker te komen reageren

Nou, ik denk dat ik dan maar volg!!

Ik zal me ook maar eens -opnieuw- voorstellen! Ik ben Sascha, mama van David (7-8-2006) en Lotte (9-3-2008) en heb hier na de geboorte van David gezellig meegekletst met als gebruikersnaam sterre26. Ik woon in Limburg ben getrouwd en werk 2,5 dag in de week als juf. Ik heb het laatste jaar ook nauwelijks nog gereageerd maar wel heel veel meegelezen! Nu ik merkte dat het toch wel irritant was dat het forum twee dagen uit de lucht was, realiseer ik me weer eens hoezeer ik -ondanks het nauwelijks reageren- aan het forum gehecht ben! Ik leef mee met alle nuttige,mooie maar helaas ook verdrietige verhalen.
Het gaat hier goed. David is een enorme kletskous een lieverd die alles wel best vindt. Lotte is een heerlijke ondeugende vlotte meid die met haar één jaar en 4 maanden de wereld helemaal aan het ontdekken is.

Het voornemen om weer eens te gaan reageren is ook hier aanwezig,
en ook ik wil jullie bedanken voor jullie openheid, ik heb er al veel aan gehad!

Groetjes Sascha.

En hier dan ook een goed voornemen :p

Ik ben Wendy, mama van William (25/8/6) en Lianne (24/1/9) en woon in het midden van ons mooie landje.
Voor 3 jaar terug ben ik al begonnen met meelezen op het zwangerschapsforum, en ben gewoon blijven hangen en af en toe reageren we een keer!!
De vaste "kliek hier heb ik ook echt het idee dat ik ze goed ken haha!
Ik heb nog een kantoorbaan voor 8 uur per week, en doe daarnaast nog 8 uur thuis.
William is een enorme wijsneus, hij heeft vandaag zomerfeest op de psz, ben benieuwd hoe hij z`n clownenpakje vind!
Lianne gaat qua ontwikkeling enorm hard, ze klimt haar wiegje bijna uit, en zoo wijs!

Wie volgt?

Groeten Wendy

En hier dan ook een goed voornemen :p

Ik ben Wendy, mama van William (25/8/6) en Lianne (24/1/9) en woon in het midden van ons mooie landje.
Voor 3 jaar terug ben ik al begonnen met meelezen op het zwangerschapsforum, en ben gewoon blijven hangen en af en toe reageren we een keer!!
De vaste "kliek hier heb ik ook echt het idee dat ik ze goed ken haha!
Ik heb nog een kantoorbaan voor 8 uur per week, en doe daarnaast nog 8 uur thuis.
William is een enorme wijsneus, hij heeft vandaag zomerfeest op de psz, ben benieuwd hoe hij z`n clownenpakje vind!
Lianne gaat qua ontwikkeling enorm hard, ze klimt haar wiegje bijna uit, en zoo wijs!

Wie volgt?

Groeten Wendy

Hoi Allemaal,

ook ik ben een mee lees mama! Ik ben Marja mama van Bianca 12 augustus 2006 en van Esther 11 juli 2008.
Esther wordt dus al bijna een jaar waar blijft de tijd.
Bianca is een heerlijke peuterpuber met alle streken die daar bij horen.
Ik ben voor 20 uur werkzaam in de gezondsheidszorg wat ik met veel plezier doe!

Ik zal zo nu en dan ook eens reageren of een berichtje plaatsen.

Groetjes Marja

Terug
Bovenaan