De muren komen nu echt op mij af

Pfff de tekst zegt het al. Ik begin me nu toch echt een beetje te vervelen. Ik heb ook niet zoveel puf om echt iets te doen maar ik wil wel. Kennen jullie dat? Iedereen werkt en ik zit hier gewoon eigenlijk te wachten tot de kleine komt. De uitgerekende datum is nu ook zo dichtbij( 5 mrt) nou maar hopen dan hij niet twee weken later komt. pfff haha. Zo nu maar ff het dorp in met schoonmams want ik kan mijn laptop eigenlijk niet meer zien haha.

Liefs tamjo

Hahah ik ken het gevoel!!
Ik kijk wat tv lig veelste lang op bed. Heb echt weinig zin om iets te doen.
Zo even naar de winkel en dat was dan het uitje voor vandaag weer. Gisteren even het centrum geweest, maar dat is bijna niet meer te doen.
Mag van mij echt wel komen!!

Hey....

ik snap het gevoel helemaal maar probeer ook nog even lekker te genieten van die vrijheid. Dat je zo even de deur uit kan en dat je alles nog kunt doen en laten wat je wilt. (nou ja... ) en ga nog eens lekker met manlief erop uit. Dat is straks echt een poosje over! dan vlieg je van voeding naar voeding, van slaapje naar slaapje en zul je je echt soms verlangen naar de tijd dat je de tijd aan jezelf had.

geniet van elke dag... het duurt nog maximaal 2 weken.

Nou daar heb ik gelukkig geen tijd voor, al ben ik ook best ongeduldig, de jongens waren er nu al (of bezig) zoek nog steeds tijd om lekker met een boek de bank op te gaan!! misschien morgen??
Hopelijk helpt je uitje!
Liefs

ik snap het.... aan al dat verplichte bedrust is ook niet veel....
Heb nog een stapel ouders van nu enzo gekregen van een vriendinnetje die had ze allemaal bewaard vanaf oktober 2008..... hahaa dus heb wel wat te lezen, maar ook dat begint te vervelen...

Hopelijk heb je het leuk gehadmet schoonmams...

liefs

Dank jullie allemaal.

Ik ga zo weg dus ff eruit. Ik heb eigenlijk bijna de rust niet om ff op de bank te hangen, heel stom maar pff ik vind dat echt moeilijk. De eerste vier weken heb ik mij echt prima vermaakt. Maar deze week jak zeg, de kleine moet gewoon komen, hihi.

En mijn vriend werkt ook gewoon dus ja samen kunnen we er ook niet echt op uit helaas. Straks als de kleine er is is hij lekker vrij. Heerlijk. Ik mis hem echt zo erg. Nou ik ga er nu vandoor. Fijne middag nog.

Liefs tamjo

Durf bijna niet te klagen, maar ook ik verveel me af en toe, ook al is onze Tim er al! Hij slaapt veel en de voedingen lopen heel soepel, dus binnen 10-15 minuten zijn we zeker klaar met een voeding. Ik heb dus tijd genoeg......

Het scheelt denk ik ook wel dat mijn man nog vrij heeft. Als ik straks hele dagen alleen de zorg voor 2 kinderen heb, en mijn studie weer heb opgepakt, piep ik vast anders!

Gr Ingrid

Terug
Bovenaan