De naam: ik kom er niet uit!

Beste dames, Kunnen jullie me helpen?Ik ben 38 weken zwanger en ik kom echt niet uit de naam.................Al jaren vind ik de naam Noah heel erg leuk voor een jongen. Nou hebben we eerst een meisje gekregen en die heeft de naam Nina gekregen. Niet erbij nagedacht of ik Noah bij Nina vind passen.Nu ben ik ontzettend aan het twijfelen of ik de namen niet teveel op elkaar vind lijken, passen ze bij elkaar? Mijn man vindt de naam Sem heel erg mooi, maar die hoor je teveel.Senn daarentegen vind ik wel mooi en apart, maar sta er niet 100% achter........ Wat is jullie mening?
 
Lastig idd ik snap je!
Ook ik vind noah mooi ik zou zelf niet kiezen voor twee keer dezelfde beginletter maar dat is ieder voor zich...
Nina en jesse ook leuk maar hoor je ook vaak... Uh mm Sem hou ik idd ook van of nik ipv nick... Jeetje ik zeg ook maar wat hè Hahaha misschien totaal niet je smaak sorry!

Succes

Groetjes
 
Hoi gebruiker 769187,

Wat vind je van de naam Xem? Lijkt op Sem.

Verder zijn er genoeg leuke jongensnamen.
Inmiddels ben ik 16 weken zwanger van de 2de, en weten we nog niet wat het wordt, maar qua naam betreft zijn we voor een meisje bijna eruit, maar voor jongen nog niet. Onze eerste kind is een jongen en heet Jasper.
Succes met de laatste loodjes en namen kiezen
 
Terug
Bovenaan