De nachten...

Hey meiden,

Het is de laatste tijd mis, de nachten zijn lang en niet van het stappen, hihi! Het zijn in de meeste gevallen, onrustige nachten veel draaien en geen lekkere houding kunnen vinden. Maar nu was het even helemaal mis...

Ons kleine meneertje stond om half 5 naast ons bed dat hij z'n knuffels kwijt was en daarna kon mama niet meer slapen. Was even sneu voor meneertje, maar ik vond en vind het ook behoorlijk sneu voor mezelf, hihi!

Nog eventjes door bikkelen en dan komen de echte gebroken nachten eraan, joepie!!! Dit is alvast wennen zeggen ze, nou laat mij maar slapen, dan ga ik uitgerust de kraamperiode in! Maar blijkbaar werkt het anders...

Liefs grote broer

Ik ken het... Wordt ongeveer 3 keer per nacht wakker omdat ik moet plassen en als ik dan weer in bed lig kom ik niet gelijk in slaap aangezien ik ook niet meer weet hoe ik moet liggen. Ik heb gisteren een voedingskussen gekocht en ik kreeg van een vriendin als tip om dat in de rug te leggen. Ik ga dat vannacht maar eens proberen... misschien ook een idee voor jou?

Liefs nemootje

over het algemeen slaap ik (nog) best goed :) wordt wel minimaal 2 keer per nacht wakker, maar val daarna weer vrij snel in slaap ;) hoop voo rjou dat er nog wat goede nachten tussen zitten!

Liefs,

Wat vervelend, grote Broer. Is het ook een soort onrust?
Ik heb dat, een soort schokjes energie die door mijn lichaam gaan en dan kan ik absoluut niet slapen, hoe moe ik ook ben.
Wat mij helpt is even een stukje lopen, over de gang en alle spieren weer bloed of zuurstof geven en dan lukt het meestal wel weer..

Succes!!

liefs Lorelei

Ha ha hier ook bijn a elke nacht gebroken, dit omdat mijn zoontje van 2 regelmatig waker is. Ik schijn ook te sneurken, haha, mijn man maakt mij dan wakker slaapt door, maar ik wakker. Ach denk ik dan nog een kleine 2 maanden en dan zijn we toh elke nacht wakker toch maieden?? want dan is er iemand die eten wil. Ik denk maar zo een mooie voorbereiding op wat komen gaat. want vooral de eerste weken kom je vaak moeilijk aan je rust.

Groetjes Danielle

Terug
Bovenaan