de natuur helpt ook een handje mee

Hoi meiden,

Ik wilde jullie nog iets vertellen wat ik ooit op Discovery channel hebt gezien in de programma Sex Sense..

Het schijnt dat wanneer de vrouw klaarkomt en de man er snel achter klaarkomt dat dat de zaadje een handje geholpen worden doordat de baarmoedermond zich samen trekt en een soort van zuigend effect heeft, waardoor de zaadjes naar binnen worden gezogen!!!

Dus ladies, maar veel klaarkomen zou ik zeggen, hihihi.

:)

groetjes,
MoMo

Algemeen bekend is ook de 'doggiespose', waarbij de snelle jelles als het ware geinjecteerd worden, èn hoe vaker je sext hoe vaker het zaad wordt 'ververst' natuurlijk, ook errug belangrijk (en lekker :)

Suus

Okee,
Even resume: Op z'n hondjes, hij eerst bij de eindstreep, daarna ik, 1 dag voor de eisprong, ongeveer 14 dagen na de 1e dag van mijn ongi. Shit he! Het begint echt een wetenschap te worden. Had ik vroeger maar beter opgelet met wiskunde enzo. Straks heb ik door al m'n schema's en rekenbladen geen tijd meer om te sexen. Maar ook ik grijp elke kans aan, dus des te meer tips, des te beter.

Brigitte

Heb dat ook gezien, zowiezo wel heel interesante serie op discovery. Kun je toch wel zien dat het iets heel bijzonders is om zwanger te worden.

volgens mij is het inderdaad eerst de man en dan vlak daarna de vrouw of het beste is tegelijkertijd, jaja, ga jullie best maar doen..... hahaha, sorry hoor. Schijnbaar is het zo dat het zaad dan alsware in een soort stroomversnelling terecht komt en daardoor eerder en beter bij het ei komt, mits die daar dan is of bijna komt he, want tja, daar zal het dan wel aan liggen, de timing.

O ik heb mijn schema's etc. allemaal aan de kant gegooid, hou wel bij wanneer mijn temp. omhoog gaat en verder kijk ik naar mijn "slijm" als dat er goed uitziet mag meneer "aantreden" hihihi.
Es effe checken of het vanavond misschien weer tijd is....

Ladies... veel plezier!
Joan

dat zijn dan weer de leuke kanten van het verhaal!
ik geloof wel dat ik misschien nog meer had moeten oefenen dan,
poe, tegelijktertijd....t is niet niks...
maar nooit te laat om te leren?
lis

Ik heb ook wel eens een tip gelezen dat je na het sexen een tijdje met een kussen onder je billen moet blijven liggen.....zodat de boel er niet weer uitstroomt...
misschien nog beter om op je hoofd te gaan staan. toestanden allemaal!

Terug
Bovenaan