De onderzoeken gaan beginnen...

A

Anoniem

Guest
Nou, na mijn bezoekje aan de gyn. afgelopen maandag, gaat alles rollen...

Ik krijg volgende week woensdag, 21 juni, een diagnostische hysteroscopie...
Dit is een kijkoperatie in de baarmoeder, waarbij ze eventueel gelijk actie gaan
ondernemen als er iets te vinden valt...

Ze hebben ook nog bloed geprikt voor hormoononderzoek..

Als er niks uit deze operatie komt moet ik drie maanden lang hormoonmedicijnen
gaan slikken, in de hoop dat mijn bloedingen dan stoppen...

Ik ben echt zo vermoeid van al dat bloedverlies...na ruim drie maanden mag het van
mij nu wel 'ns stoppen, en ik zou ook zo graag een broertje of zusje willen voor mijn
lieve Joy...

Voordat ik van Joy in verwachting was zat het ook al niet goed...toen zou ik ook zo'n
operatie krijgen, maar toen was ik toch opeens in verwachting...
Ik wilde  na de bevalling toch nog zo'n onderzoek, maar dat vonden ze in het zh niet nodig... Nu krijg ik het toch...maar vindt het nu wel erg eng...

Dit moest ik even kwijt....

Groetjes, Judith  

Hoi Judith,

Ik wil je veel sterkte wensen de komen tijd en ik hoop dat het helemaal goed komt. Hoezo heb jij al zolang bloedverlies? Wat ongelovelijk rot ik hoop voor je dat je snel een broertje of zusje kunt krijgen voor je andere wondertje.

Liefs Linda

Hoi Linda,

Ik heb in februari een miskraam gehad,
en in maart ben ik gecurreteerd,
sindsdien vloei ik veel...
Niet continue, maar wel vaak...

Bedankt voor je lieve reactie...

Liefs, Judith  

Sjonge Judith, wat een verhaal! Maar kop op hè, je bent een sterke meid!!! Je komt door dat onderzoek heen en het zal vast en zeker allemaal gauw beter gaan! Ik duim extra hard voor je meid!
Groetjes van Tess

Hoi Judith,
Bloedverlies is niet fijn als je het al zo lang hebt. Gelukkig dat er nou wat aan gedaan wordt. Ik zou ook niet staan te springen hoor, maar het is voor een goed doel.
Veel succes en dat je zenuwen minder worden hoor meis en anders lezen we het wel. Groetjes!!!

hee judith!!

heel veel sterkte en hoop dat alles goed zit daarbinnen!

knuffel sweety

Terug
Bovenaan