De ontpillers in voorbereiding...

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Wie is er ook net met de pil gestopt, ter voorbereiding op een zwangerschap? Ik heb gisteren net mijn laatste pil ingenomen, en nu gaan we het een aantal maanden met zo`n lekker vervelend rubbertje doen. Dit om te kijken hoe mijn cyclus is, omdat die altijd vrij onregelmatig is geweest. Maar ook moet ik me medicatie afbouwen en wil ik helemaal gestopt zijn met roken, als we zwanger willen raken. Dus daarom allemaal ter voorbereiding.

Wie heeft er zin om mee te schrijven?

Liefs van Mamatje

Heel heel goed mamatje!!!

Trots op je!!! Loose the cigaret!!! Mijn vader zei altijd; je bent toch geen slaaf van zo'n stom stickie??? En dan zei ik; uhhhhhh.... wel dus.... kuch kuch.... ik ben ook van de 1 op de andere dag gestopt. Heb m'n laatste nog halfvol pakje toendertijd bij m'n buurman door de bus gekeilt... en met het oog op je baby moet het helemaal goed te doen zijn toch?/ Koop vast een zak chupachups (lollie) die hielpen bij mij wel goed, iets te goed want nu ben ik weer druk bezig met afvallen.... hahaha... wij klussen nu wel helemaal puur natuur maar ben nog wel voorzichtig omdat er een grote verhuizing eind deze maand op programma staat... maar eerlijk gezegd ben ik nu al veel misselijk en rommelt het aardig in m'n buik... dusssssss.... over 1,5 week meer duidelijkheid of het echt in de 1e ronde raak zou zijn... kan het me bijna niet voorstellen maar goed... het kan dus wel....

Veel succes met afbouwen en afroken... haha.... en lekker klussen hè!!! Vast goed oefenen... wordt de beeb straks des te mooier... hihi...

Greetz,
Sunny

Hallo!

Wij zijn ook net gestopt met de pil (28-09). We zijn de dag daarna gestopt met roken, allebei! Eigenlijk zouden we wat maanden rustig aan doen, maar we kunnen niet meer wachten.  Mijn man wil al wat langer, dus toen ik voorstelde om niet rustig aan te doen, was hij het daar gelijk mee eens.
Eerlijk gezegd weet ik niet meer hoe mijn cyclus was voor ik de pil slikte, dat is al meer dan 10 jaar geleden, maar volgens mij was ik redelijk regelmatig.
We klussen nu gewoon gezellig de hele maand door, ongeveer om de twee dagen. We zien het wel..

Mamatje; succes met stoppen met roken, gaat je zeker lukken!

Groetjes!

Hoi Dames,

Mijn vriend en ik hebben een deal gemaakt. Hij stoppen met roken en ik met de pil. Ik ben ook een ex-roker. Ik schrijf graag mee met jullie. Weten jullie omgeving het ook?? Iedereen verwacht het nu van ons omdat wij een van de laatste zijn. We hebben gezegt dat we gaan beginnen aan kinderen na de vakantie en dat moment is nu dus aangebroken. Maar niemand weet dat ik sind 01-10 gestopt ben met de pil.

Groetjes Karoliene

Niemand weet het bij ons, al lijkt het wel of het op mijn voorhoofd geschreven staat!
Iedereen begint erover. 'Wanneer beginnen jullie?'. Ik probeer ze voor te houden dat ik eerst mijn opleiding afmaak, maar kan niet zo goed liegen.
Het lijkt me zo vervelend als het niet goed lukt en iedereen vraagt iedere maand hoe het gaat. Nou ja, zie wel hoe het loopt..

Groetjes

Heey,

Graag wil ik mij hier ook bij aanmelden om mee te kletsen..
Zelf hebben mijn vriend en ik 5 oktober besloten om voor een kindje te gaan.
Heel spannend.. We willen wachten tot 1 januari en dan gaan beginnen voor het echie
en inderdaad nu maar een periode met die vervelende dingen  ' klussen'   en voorbereiden op wat we allemaal het beste kunnen doen.

Zelf ben ik nu al begonnen met het slikken van foliumzuur, doen jullie dat ook?
Ik denk je kan er maar beter te vroeg aan beginnen, dan aan de late kant.
Verder willen we in januari  'pas'   gaan beginnen, want dan ben ik hopelijk regelmatig ongesteld en heb ik ook alles weer natuurlijk op 'peil'.

Hebben jullie nog leuke tips, tricks, etc..

Ik noem mezelf ongeduldig..want jeetje starten in januari dat lijkt nog zooo ver wegg

Sorry..nog vergeten te vermelden..
Ben zelf nu vanaf 1 september gestopt met roken (toen nog niet met de reden dat het gezonder is ook voor je kindje) dus het komt nu goed uit dat ik al was gestopt..
Dat is natuurlijk ook wel weer lastig, maar zelfs na een maand heb ik het nog wel eens moeilijk..maar ik hoef maar te denken aan ons kindje die er straks van komt en ik denk niet meer aan de sigaret, je hebt er zoveel voor over dat je die sigaret echt kunt laten liggen!

hee ongeduldig! Ja januari lijkt inderdaad nog heel ver weg, maar voor je het weet is het zo ver. Ik ben ook wel ongeduldig, maar dan om het feit dat iedereen om me heen zwanger is of net een kleine heeft, en dan tegen me gaan zeggen ahhhhh lief he, wanneer beginnen jullie, en tja dan is het moeilijk om voor je te houden dat je al bezig bent. Maar t lukt me aardig

x

Terug
Bovenaan