de onzekere mama to be

hey dames,

Ik ben teddy en ben net 30. Ik ben in mijn negende week,en heb het hartje zien kloppen.ik heb een dochter van mn ex, ze word bijna 9.

Mijn ex wilde maar een kind,mijn huidige partner en ik hebben een zware twee jaar gehad,3miskramen.ik ben extreem bezorgd over mijn zwangerschap,toch doe ik elke poging er van te genieten en lekker rustig aan te doen

De gynacoloog is gelukkig zo vriendelijk dat ik nu alweer bijna voor de derde week op rij mag komen kijken naar mijn kindje :) dit is erg geruststellend,al is die inwendige ook nie echt prettig,hihi.

Mijn leven word net als bij vele van jullie nu overheerst door de lamheid,en daar geef ik lekker veel aan toe,zekee gezien de geschiedenis,verder geniet ik van mn gezinnetje.

Tot gauw ladies
 
Ik kan me heel goed voorstellen dat je onzeker bent. Wat heerlijk dat je gyn je zo vaak laat komen. Ik weet niet bij welke weken je vorige miskramen waren, maar misschien helpt dit een klein beetje.
In sept 2011 had ik een positieve test bij de echo bleek de kleine bij 7 weken gestopt te zijn met groeien en leven. Op 1-11 heb ik toen een curretage gehad. Op 5-1-12 hadden wij weer een positieve test en o wat was ik bang en onzeker. Ook ik heb toen meerdere echo's gehad de eerste bij 6+4 weken en een hartje gezien toen bij 9 weken en ook het hartje gehoord en toen nog een echo bij iets meer dan 11 weken. Inmiddels zijn wij de trotse ouders van onze zoon Joey (4-9-12). Heel veel succes en hoop dat je straks heerlijk kan genieten van getrappel in je buik.
 
4 miskramen gehad in de eerste weken, 1 gezonde dochter.
Mijn verloskundige zegt steeds bij een kloppend hartje is het risico op een miskraam nog aanwezig maar aanzienlijk minder.
1x kloppend hartje gezien en idd dat was onze dochter.
 
JoyceJeroen2012 dankje voor je reactie,ik kwam met de miskramen steeds op 5 weken uit.Dus voor hartacttie zeg maar

Deze zwangerschap is nu 9 weken en een beetje.Vorige week lag de baby de wiebelen,en de week daarvoor zag ik een hele duidelijk hartslag.En van dat getrappel ga ik zeker intens genieten,elk teken van leven zal een pak van mn hart zijn!

Dora84 is 84 je geboortejaar?dan ben je 1 jaar jonger dan mij,hihi. Het is frusterend en beangstigen he?Zoveel ellende voor het goed lijkt te gaan,ik durf nog niet echt te beseffen dat mijn kindje leeft.Maar wat je zegt hier ook,mijn dochter had hartactie,dus nu weer hartactie hoop ik beste ervan

Ik ben inmiddels aangemeld bij een verloskundige praktijk en doorloop daar nu de hopelijk gezonde volle zwangerschap!
 
Terug
Bovenaan