A
Anoniem
Guest
hallo allemaal ik ben echt zo verdrietig heb gister zo veel gehuild van verdriet ik ben ongeveer tien weken zwanger ik bloed nu al zes dagen ben gister ook naar de huisartsen post geweest heb een inwendig onderzoek gehad de dokter zei mij dat mijn baar moeder niet was gegroeid en dat ik nu moest afwachten als de bloeding erger werd als een menstruatie dan moest ik terug komen anders moet ik wachten als de bloedingen blijfen moet na de kerst dagen woensdag naar de huisarts ik wordt gek van het idee wat er aan de hand is ik heb een dochter van vijf jaar die zwangerschap liep heel goed ben nu echt heel verdrietig ik was zo blij ik ga er nu eigelijk van uit dat ik een miskraam krijg dat het een kwestie is van afwachten en de dokter bij de huiartsen post heeft me gezegd dat ik wel mee rekening moest houden dat het verkeerd gaat en als het een miskraam is het beste is je lichaam het zelf te laten doen bergijp ik wel maar ik wilde gewoon een echo om te tien of er al wat zat of zit maar dat deed hij niet dus nu is het afwachten wie heeft zo iets ook gehad???