De onzekerheid..

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

De onzekerheid slaat hier nu toch ook toe. Ik had het niet verwacht! We zijn bezig voor een tweede kindje. Ik dacht dat dat heel anders zou zijn dan bij m'n eerste! Maar niks is minder waar.
Zondag had ik bij een normale cyclus ongesteld moeten worden, maar bij mij zegt dat niet heel veel, want het kan net zo goed 11 dagen later zijn! Ik loop om de haverklap naar het toilet om te kijken of ik al ongesteld ben..heb wel last van pijn onder in m'n buik, maar dat had ik bij de eerste zwangerschap ook. Voel me met vlagen misselijk en ben de hele tijd ongelovelijk moe! Ik droom over zwanger zijn en alles wat daar aan verwant is, met name zoogcompressen (?!). Het 'lange' wachten is dus begonnen, ik ben voor van alles bang! Heb voor mijn zoontje een miskraam gehad, en ben ook erg bang voor een buiten baarmoederlijke zwangerschap, geen idee waarom, maar ik had geen idee dat dat zo heftig kon zijn!!
Mijn man gaat volgende week naar Amerika voor zijn werk...als hij terug is gaan we testen, dus eigenlijk is dat het pinksterweekeind al. Maar ik heb zo het gevoel dat 't zo is, niet omdat ik voel dat ik zwanger ben, maar dat ik het gevoel heb dat ik hierna niet verder hoef te gaan met zwanger worden. Dat had ik bij mijn zoontje ook!
Nou ja, wilde het gewoon even van me af typen!

Allemaal veel succes met deze spannende tijden!! Ik las gisteren een stukje waar iemand vertelde dat ze zwanger is, een reactie daarop maakte duidelijk dat ze niet de enige was, dat het dus wel een vruchtbare maand moest zijn! Ik hoop dat ik hier bij mag horen!

Groetjes Kirsten

Hoi Hoi

Ik weet wat je meemaakt, wij zijn nu ook bezig voor een 2de, ik dacht ook ach zo erg als bij de 1ste word dat nie meer, pech dus het is 3 maal zo erg.. ik ben nu 4 dagen over tijd, gister een testje gedaan, en een heeeeeeeeeeeeeel licht vaag streepje te zien.. onzeker dus, aangezien bij de 1ste alle thuis testen negatief waren en bij de huisarts positief! erg moeilijk dus.. maar dus ook nog niet ongie! ik wacht het ook nog even af tot eind van de week/weekend!   Succes..in ieder geval..

Grtjs Chantal

Hoi chantal,

Ik denk dat ik je dan toch wel mag feliciteren! Mijn buurvrouw had ook een heel licht streepje is ze mee naar de huisartst gegaan en die zei: "hoe licht of donker maakt niet uit een streepje is een streepje en dat betekent dat je zwanger bent!"

Maar ik zou ook voor de zekerheid over een paar dagen een testje doen!
Mag ik vragen hoe lang je er over gedaan hebt?! En was dat bij je eerste ook zo? Ik ben 2 keer zwanger geweest en beide keren heel vlot zwanger, 3 pogingen en 1 poging, dus ik vraag me af of dat iets zegt!

Groetjes Kirsten

Terug
Bovenaan