De ooievaar... is dit een teken?!?

Hoi allemaal,

Gisteren reed ik over de snelweg van huis naar werk en prompt zag ik 3 ooievaars op de lantaarnpalen. Op de terugweg zag ik er weer 2. Thuis gekomen vertelde ik mijn man erover, die had er 's morgens 7 gezien... Nou weet ik heus dat de ooievaar geen kindjes brengt, maar is dit een teken??? Nou ja, wat het ook is, ik werd er wel spontaan een beetje blij van ofzo.

Over tekens gesproken: hebben jullie ook niet het gevoel dat je bij alles wat je doet wel iets tegenkomt dat met zwangerschap, kinderen o.i.d. te maken heeft?? Ik hoef echt geen boekje open te slaan of ergens wat te gaan eten, maar ik wordt er echt op alle manieren mee geconfronteerd. Volgens mijn man komt dit omdat ik er teveel op let. Ik geloof niet echt in toeval en ik kan niet ontkennen dat ik er niet mee bezig ben, maar soms ga ik wel eens aan mezelf twijfelen en denk ik bij mezelf: ik ga toch niet express in een tentje zitten waar vervolgens een dikke zwangere buik binnenkomt???

liefs, Krie_bels

Hoi Hoi

Dat zal leuk zijn dat dit een voorteken zal zijn.Wij zelf
hebben dit wel meegemaakt.Wij waren al 3jr bezig maar
het lukte niet.Toen kwamen wij op een zondag ook allemaal
ooievaren tegen op een lantaarnpaal.4wk later was ik zwanger
toeval of niet het maakt niet uit.Ik hoop dat dit ook voor jullie
zal gaan werken.heel veel succes.

Groetjes Anita

Hallo,

Herken het helemaal, niet die ooienvaar, maar dat alles en iedereen zwanger is. En soms is het zo erg dat ik mezelf gewoon echt voor de gek houd. Ben 3 maart ongi geworden, dus gewoon niet zwanger, maar haal me dan ineens in mijn hoofd dat het misschien toch raak is, wanneer ik dan een beetje misselijk ben, of i.d. dan gaan in een keer die verhalen van het door de ongesteldheid heen zwanger zijn VERSCHRIKKELIJK! Wilde gisteren gewoon een test doen, terwijl dat eigenlijk onzin is. Maar goed, misschien ga je er op den duur wel wat nuchterder mee om ;-)

Groetjes Begin

Terug
Bovenaan