de ooievaar is hier geland!!!

Eindelijk... gisteren is onze zoon Thomas geboren!!

Kreeg gisterochtend rond 7 uur smorgens lichte weeen, en daarbij begon ik ook wat slijm met bloed te verliezen: eindelijk...het was dan toch een start!!
Omdat de weeen echt heel licht waren heb ik tot 9 uur gewacht en daarna toch maar het ziekenhuis gebeld ( omdat die kleine iedere week anders lag moest ik daar bevallen).

Aan de ctg gelegen en maar 1cm ontsluiting.
Ze besloten me toch te houden om af te wachten omdat de kleine man nog niet was ingedaald.
De hele dag eigenlijk daar gezeten en ineens rond 5 uur sávonds werden ze heftiger.
Om half 7 moest ik echt weg puffen en heb de verpleegkundige gebeld, die zag meteen: dit word serieus.
De verloskundige constateerde 5 cm ontsluiting, ik mocht meteen naar de verloskamer toe en mijn man bellen (die was thuis met Merel).
Jasper was er om 7 uur..en ik had echt flinke weeen..
Om 8 uur kreeg ik persdrang maar omdat de kleine niet goed lag met het hoofd moest ik die wegpersen (wat n hel...)
Eindelijk mocht het wel en  werd onze zoon Thomas om 20.28 geboren!
(jasper was dus net 1.5 uur op de verloskamer hahaha)

Weer een snelle bevalling, en helaas (weer) bijna compleet uitgescheurd.
Was ook niet gek met een zoon van 4680 gram!!!!

Ik mocht vanmorgen gelukkig weer naar huis, dus lekker bijkomen van alles en genieten van ons gezinnetje!!

Merel is helemaal verliefd op haar broertje, hij krijgt steeds kusjes!

Voor de dames die nog moeten: succes..

En hier natuuuurlijk de eerste foto's.

Hey!!! Wat goed zeg, eindelijk hé, of niet? Heel erg gefeliciteerd met jullie zoon en broertje. Goede naamskeuze hoor, hahahaha! Hij blijft leuk...
Hoe gaat het met jou? Bekomen van alles? Wat zit je alweer heerlijk snel achter de pc te forummen en foto's te showen zeg... Complimenten...
Geniet ervan hoor!

Liefs, Marieke   Thomas & Nina

PS: Wat een heerlijk mooi moppie zeg!

Hè hè!! Eindelijk!!! Wat leuk zeg, nu een jongen (of wisten jullie dat al?). Leuke naam ook, past goed bij Merel!

Fijn om te lezen dat het toch nog snel is gegaan! Geniet van je twee prachtkids en laat je maar lekker in de watten leggen!!

Groetjes Fonske

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Gefeliciteerd!!!

Hèhè,.. dat was het wachten wel waard, toch?!!

Eindelijk  je prachtige zoon in je armen..

Laat je maar lekker verwennen komende dagen en geniet ervan!

Esmé mv Kay en ???

(39 wk zwanger)

Hoi Elise!

Van harte gefeliciteerd met jullie mooie zoon! Prachtkereltje hoor!
Mooie foto ´s van je 2 kindjes! Lekker genieten nu...

Groetjes vanuit Gran Canaria van Cissy

Ik had je gisteren al op hyves gefeliciteerd, maar doe het hier ook nog even...

Gefeliciteerd met jullie prachtige zoon !!

Lekker genieten !

Groetjes Jolanda

Heej Elise, Wat fijn na al dat wachten; hij is er!! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van julie zoon Thomas! Lief ook die foto van broer en zus! Geniet lekker van deze mooie tijd met zijn allen!
Groetjes Laura mv Thom en 37,6 wkn zwanger

Terug
Bovenaan