de oortjes

hoi,

en vraagje over de oortjes, het lukt mij niet om die goed schoon te houden, in de oorschelp zit zo'n hoekje waar allemaal vuil in blijft hangen, het zit gewoon een beetje aangekoekt. licht bruinig is het. ik probeer nu vaak met een wattestaafje met wat alcohol maar ik krijg het bijna niet weg, hier komt ook nog bij dat Goewan-Mats het helemaal niet fijn vind als je in/aan zijn oren zit, maar het moet toch gebeuren, ik wil niet dat hij straks een infectie ofzo heeft. ook probeer ik het vaak als hij uit bad komt, omdat het dan mischien wat weker   is maar k krijg het vaak niet helemaal schoon.

hoe doen jullie de oortjes

Ja, ook met een wattenstaafje. Alleen voor de buitenste oorschelp, aan de binnenkant kom ik zo weinig mogelijk. Idd, dat hoekje is lastig. Soms wil het met babyolie nog wel een schoon worden, dat doe ik nog wel eens.

groetjes,
Sabine

Hallo

Ik maak Meikes oortje ook voorzichtig schoon met een wattestaafje en ook alleen maar het buitenste en niet het binnenste v.d oorschelp ( anders duw je het vuil naar binnen )
Meestal is alleen water genoeg en anders doe ik er ook iets babyolie op

Groetjes Monique

Even een vraagje tussendoor. Gebruiken jullie een wattenstaafje speciaal voor baby's of een gewone? Ik gebruik nl altijd die voor baby's en kom daarmee niet eens in de buurt van dat hoekje omdat dat ding veel te breed is!

Groetjes Ilona

Terug
Bovenaan