De oude....

Ohw, ik hoop dat mijn meisje snel weer de oude is..ze zit zo niet lekker in haar velletje.
En ik doe er alles aan om het maar een beetje makkelijker te maken.
Ze is nu 8 maanden en een week...ik denk dat ze in een sprongetje zit????? (waar hebben ze dan last van)
Ze is namelijk overdag erg ontevreden, hangerig geen zin in iets.
Samenhangend met tandjes, 2 stuks die er boven door komen waar ze volgens mij ook erg veel last van heeft.
Ze heeft wel haar vrolijke buien maar binnen 1 seconde kan die weer helemaal weg zijn.
Ik snak naar het moment dat ze weer de oude vertrouwde is.....
Je gaat jezelf haast afvragen of dat je iets fout doet...iets verkeerds hebt aangeleerd....stom eigenlijk..
Had nooit verwacht dat moeder zijn me zo onzeker zou maken...
Zo...toch fijn om het even kwijt te zijn.

Wat naar dat ze zo een last heeft van waarschijnlijk haar sprongetje!
hier is Kyandro ook 8 mnd maar merk nog niet zoveel van een sprong!wel de laatste 2 avonden weer moeilijker gaan slapen,maar dat kan ook komen door 2 drukke dagen(gisteren efteling)en vandaag bij opa en oma oppassen)dus anders dan anders,wel heeft hij soms slechte nachten erbij zitten!maar idd van tandjes kunnen ze ook flink last hebben!zeker boventandjes.
en ja iedereen ken vast deze periodes,ik net zo goed,is niet leuk maar gaat vanzelf weer over.
sterkte en hou ons op de hoogte
liefs jootje

Wat vervelend!!!!
En ook dat je zo aan je zelf gaat twijfelen. Moeder zijn is vreselijk mooi maar ook vreselijk lastig zo op z'n tijd.

Hopelijk zit ze snel weer iets beter in haar velletje en hebben jullie weer leuke, gezellige dagen!
Sterkte!

Terug
Bovenaan