De oudste hier?

A

Anoniem

Guest
Dag allemaal,

Ik heb al een tijdje niet meer gemails maar wel nog gelezen.
Ik denk dat ik de oudste ben hier, net 38 geworden.
Ik heb al een zoon van 10 en heb in februari jongstleden een miskraam gehad.

Nu is vorige week de bliksem op ons huis gevallen. Alle electro toestellen stuk! Maar toen vertelde mij iemand dat dat ook duid op nieuw leven.
Dus duimen jullie mee?
Mijn NOD is 11 juni!

Bedankt!
Groetjes
Lies

wat vervelend die miskraam ,

maar ik met je mee voor ronde 4 dat het dit keer   wel lukt

groetjes lamitha,

hoi
ik weet niet of je de oudste bent hoor.Ik dacht dat er nog iemand was van 38 .Maar wie weet ik niet meer.Er zijn er een paar van iets jonger,35,36 en ik ben 34.Mijn oudste is 9 en half en dan heb ik er nog een van bijna 8 en een van 4.En het zijn alledrie meiden.

Wat een schrik zal dat geweest zijn joh met dat onweer!Ik hoop dat er inderdaad dan een voordeel inzat en dat je een nieuw leven in je buikje draagt.
Ik duim voor een goed testresultaat zaterdag!

doeidoei
cindy 34 ronde 6 vierde kindje NOD   18 juni(ongeveer)

hey,

nou ja overtreffen doe ik je niet, maar ik ben 35 ookal wat ouder en nu in ronde 2 voor ons 2e kindje, ik hoop het zo............................
Hoop voor jou ook snel op een zwangerschap!

Liefs mij

Hallo Lies,

Nou dan ben ik denk ik toch de oudste, ik ben 39 en volgende maand beginnen we serieus te klussen voor de eerste.

groetjes Zieza

hoi lies,

ik ben greta en word over 2 weken 38 jaar.
wat  vreselijk naar zeg  zo'n miskraam..

mijn nod is rond 14 juni.. hier is het ook weer spannend..
we hebben al een zoon van 1 jaar..

groetjes greta

hoi liesje je bent misschien bijna de oudste ik ben 37 bijna en zit in ronde 4 heb al 3 kids en ga voor de vierde ben ruim een week overtyd nu durf nog geen test te doen mijn ervaring is te vroeg testen meestal negatief.
ik wacht nog tot donderdag en ga dan testen met ochtend urine.sucses allemaal.

Terug
Bovenaan