De papa's

Hoi allemaal, hoe doen de papa's het eigenlijk? Helpen ze mee of zien ze het allemaal maar van een afstandje aan en moet je ze echt aansporen om ook eens een flesje te geven of een luier te verschonen.

Arne doet flink zijn best en geniet van de momenten als joël vrolijk is en mee doet met spelen.
Hij geeft regelmatig zijn flesje maar moest hem in het begin regelmatig aansporen wat meer tijd met hem door te brengen. Hij vond het toen nog niet leuk omdat er nog geen interactie was. Nu dat wel zo is zie ik hem ook steeds meer genieten :)
En toch blijf ik het meeste doen nog maar ja ik ben nu ook nog vrij. Hoef pas 8 okt. weer te beginnen met werken.
Tegen die tijd zal hij zelf ook wel wat vaker mee moeten helpen ;)

edwin doet het echt super! als ik versleten ben doet hij de nachten! ik was best bang voor omdat hij nooit aan kinderen wou beginnen. maar vanaf de geboorte is hij op en top vader. soms werk ik al een dag en is hij de hele dag bij zijn zoon! dat doet hem goed vooral als het een super gezellige dag is geweest! nee ik hoef nooit te zeggen wil je dit of dat doen. oke alleen in bad doen doet hij eigenlijk niet nu ik er over nadenk maar ja dat is meer vrouwe ding denk ik. wel als ik samen met stan onder de douch ben geweest doet hij hem afdrogen en de verzoring!

De eerste week kraam was hij degene die het meeste leerde.. Ik moest in bed blijven... van hem heb ik veel geleerd. Gelukkig was hij er een hele week. Ik was emotioneel van de hormonen dat was niet te geloven.. Nu komt het meer op mij aan omdat hij moet werken. Maar zodra hij thuis is vind hij het ook fijn om de kleine een fles te geven/te verschonen... Hij doet goed z'n best.. Hij is zo trots op zn meisje..

Terug
Bovenaan