De perfecte oplossing!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik lag net heerlijk in bad, alhoewel ben wat rusteloos (?????). Ik lag natuurlijk ook weer te denken aan testen doen en zwanger zijn en uitgebreid mijn tepels te bestuderen waarvan ik nog steeds niet weet hoe ze er nou normaal gesproken uitzien bij mij....
Maar goed. Via babybrabbel had ik 3 testen gekocht. Nu is de 10e mijn NOD (waarschijnlijk) omdat ik vorige maand een miskraam heb gehad wil ik het liefst zo laat mogelijk testen! Maar ik ken mijzelf dat wanneer ik deze testen in huis heb ik ze toch eerder ga doen! Ze kunnen namelijk al 4 dagen van te voren.
Mijn vriend is het eind van de week 2 dagen weg en dan is voor mij de verleiding helemaal groot, als ik zo stiekem alleen in huis ben!
Dus ik heb de testen verzegeld en in mijn tas voor het werk gestopt. Het weekend moet ik werken tot en met woensdag nog en dan stop ik de testen in mijn postvakje!! Vervolgens ben ik dan donderdag tot en met de zondag (10e!!) vrij en heb ik de testen dus niet thuis!
De 11e kom ik pas weer op mijn werk en kan dus ook niet eerder testen dan wanneer ik weer thuis ben. Als ik dan dus nog niet ongi geworden ben.
Snappen jullie het nog? Mooi. Wens me dus maar sterkte en dat ik de 12e pas een test kan gaan doen!!!

Liefs Ineke

hoi

nou inderdaad wat een spanning en het liefts wil je het meteen al weten... maar toch als je test en je doet het te vroeg dan is het zowizo negatief..
slim van je om ze naar je werk mee te nemen en dan daar in je postvak te leggen..

meid ik wens je veel sterkte en succes

groetjes tobi

Haha ik moest wel lachen om hoe je zei dat je uitgebreid je tepels zit te bestuderen. Wat doen we toch raar eigenlijk he? Maar aan de andere kant.....heel logisch. Voordat ik zwanger wilde worden had ik nooooit gedacht er zo mee bezig te zijn. Was ik ook niet totdat ik in de 4e ronde zwanger werd en een miskraam kreeg. Toen begon de 'ellende'. Nu zit ik in de 12e ronde en vorige maand was ik er niet mee bezig maar op de één of andere manier gebeurt er dan iets waardoor je gedwongen wordt om op allerlei dingen te letten. Zo heb ik afgelopen maand gewoon maar 6 druppels bloed verloren. Nou dat is nog nooit gebeurd. Mijn darmen doen raar en bla bla bla.....

Ik bewonder je  voor wat je doet met die testen. Dat zal mij nooit lukken haha!! Ik hoop  er deze maand net zo min mee bezig te zijn als vorige maand maar ben bang van niet zoals je al hebt kunnen lezen......

Ik hoop voor jou dat je er uit kunt komen of je lichaam je de juiste tekens geeft en zo niet.......stiekum naar je postvakje???????? hahahaha!!

liefs Costa  

Bedankt meiden. Ze zitten nog in mijn tas voor nu.. Ik denk dat het me wel lukken gaat! Hopen natuurlijk dat ik ze deze maand uit mijn postvakje weer mag halen en ze er niet nog een maand in hoeven te  blijven.
Maar goed, mijn vriend zou dan inderdaad superzaad hebben wanneer ik nu alweer zwange zou zijn (na mijn miskraam). Hij wilde namelijk niet aan de foliumzuur toen ik zei dat dit goed voor de kwaliteit van zijn zaad zou zijn, haha.. "Nee, ik heb dat niet nodig, ik het superzaad" zei hij. Laten we daar dan maar op houden.

Hou jullie op de hoogte hoor.

Tot morgen of zo maar weer. (ga de computer maar afsluiten anders blijf ik reageren...).
Doei
Ineke

Terug
Bovenaan