De piepjesdokter

Hoi Meiden,

Ik ben er ook even niet zo veel geweest want ik zat niet zo heel best in mijn velletje. Ik ben de afgelopen dagen zo ontzettend moe geweest tot ik me realiseerde dat ik na mijn 1e miskraam bloedarmoede had en daar staal voor moest slikken. Ik dacht dat het misschien deze keer ook zo kon zijn dus nu na 5 daagjes staalpillen voel ik me al weer helemaal op en top en heb ik echt weer zin in alles wat op mijn pad komt.

Nou heb ik jullie een tijdje geleden verteld over die speciale dokter die dmv piepjes kan bepalen waar je energiebanen onderbroken en niet goed zijn. Ik ga er maandag heen en ben echt heel benieuwd wat er allemaal te vertellen is over mijn lichaam. Ik geloof normaal gesproken helemaal neit in dit soort dingen maar ik heb echt resultaat gezien bij mijn vriendje en vader (en als er 2 mensen zijn die helemaal niet in dit soort dingen geloven zijn hun dat wel). Ik ben echt nieuwsgierig of hij iets zal vertellen wat mij ivm de miskramen.

Ik hou jullie op de hoogte.

Alvast een heel fijn oudjaar en bedankt dat jullie de afgelopen maanden zo een steun voor me zijn geweest!!

Knuffel,

Corina

Hoi Corina,

Ik denk dat het best slim is om zoiets te doen, baat het niet dan schaat het niet toch?

Wie weet krijg je wel iets te horen waar je wat mee kunt.

Ik hoop dat het volgende jaar jou veel meer goeds zal brengen dan het afgelopen jaar heeft gedaan.

Liefs PO

Hoi!

Ik miste je hier al een beetje.
Maar niet gek toch, dat je niet zo lekker in je vel zat, het is niet niets hoor, wat je de afgelopen tijd heb meegemaakt en dan heb ik het niet alleen over het lichamelijke aspect.

Nou, januari wordt dan wel een spannend maandje voor jou, want je krijgt dan toch nog andere uitslagen van het ziekenhuis?
Spannend joh, dat je naar de "piepjesdokter" gaat! Kan me er totaal geen voorstelling van maken.
Maar het is wel een spannend begin van het nieuwe jaar en wie weet een mooi opstapje......

Hoop je gauw weer te spreken en een goede jaarwisseling!

Ariane

Terug
Bovenaan