de piepjesdokter

Allereerst voor allemaal een heel mooi 2005 gewenst en dat al jullie wensen uit mogen komen.

Vandaag was de dag dat ik naar de piepjesdokter geweest ben (hij doet iets met energie en meet dat met piepjes vandaar maar even deze naam). Ik heb hem van te voren niets verteld en hij kon me vertellen dat er bepaalde energiebanen niet goed waren. Mijn dunne darm had 2 bacterien waaronder een viralus abortus (of zo iets) Dus toen ik deze naam hoorde vroeg ik hem wat deze bacterie deed en hij vertelde me dat deze bacterie afstotingen in je lichaam veroorzaakt. Toen heb ik hem verteld dat ik dit jaar 3 miskramen heb gehad en of dit een oorzaak kun zijn. Volgens hem is er een grote kans dat deze het veroorzaakt heeft. Het koste hem veel moeite om deze energiebaan weer vrij te krijgen en toen ik in de auto zat kreeg ik precies de steken die ik ook had tijdens mijn zwangerschap en na een half uurtje voelde ik dit zo afzakken. Vond het echt super byzonder. Ben nog sceptisch natuurlijk maar mocht het bij een volgende zwangerschap wel goedgaan dan denk ik absoluut terug aan deze behandeling.

Voor de rest voel ik me weer goed in mijn vel en heb ik er alles aan gedaan om deze maand even niet zwanger te worden. Ik geloof dat ik nu wel weer in mijn veilige periode zit maar neem nog even geen risico tot dit weekend.

Over 2,5 gaan we op wintersport en als het goed is moet mijn eitje in die week weer gaan springen dus wie weet ben ik er dan weer aan toe maar ik vind het op dit moment niet zo heel erg als het nog even op zich laat wachten. (wilde bij de 1e miskraam niets liever dan gelijk weer zwanger worden maar neem deze keer toch een beetje de tijd dus sorry als ik hier iemand mee kwets)

Veel groetjes,

Corina

Hoi Corina,

Allereerst, wie moet jij kwetsen hier??? Dat is toch jouw mening en jouw gevoel? Bovendien, ik denk dat de meeste dat alleen maar kunnen begrijpen, ik zeker!!

Wat spannend zeg, bij die dokter. Dat leek me een hele bijzondere ervaring.
Is het een eenmalig iets, of moet je nog een keer terugkomen?

Zelf heb ik een vriendin die veel met spirituele zaken bezig is en aan reiki doet. Zij wil mij een paar behandelingen geven omdat zij het ook heeft over energiebanen die verstoord zijn in mijn lichaam.
Er volgde toen een heel moeilijk verhaal over shakra's (weet niet of je dat zo schrijft, maar goed) en andere zaken, best ingewikkeld. Maar ja, als zij denkt mij daar bij te kunnen helpen vind ik het prima. Vind het gewoon interessant dat zij dat op de een of andere manier kan aanvoelen.
Ik heb wel eens vaker een behandeling gehad van haar, voor mijn huiduitslag en dat heeft toen echt geholpen, dus ik sta ook hier welwillend tegenover.

Nou, ik ga sporten, ben al te laat!
Spreek je hopelijk gauw weer.

Gr. Ariane

Hoi Corina,

Goh wat bijzonder zo'n dokter, zou mooi zijn als het geholpen heeft, en dat het jaar 2005 jou wel geluk mag brengen in het zwanger zijn. Ik heb 27-11 een miskraam gehad. Ik moest 2 weken in onzekerheid leven wel of geen miskraam. Dus wel en 13-12 is dat dus definitief bevestigd, zw test was toen alweer negatief. Nu voel ik mij sinds anderhalve week weer anders. Ik voel steken in de buik net spierpijn gevoel. Nu heb ik gister ochtend getest met een dipstrip en hij gaf heel licht streepje weer. Ik ga er niet te veel van uit en ga volgende week weer een test doen. Ik vind dat ik er niet te veel mee bezig moet zijn, mocht het echt zo zijn dan gaat het misschien dit keer goed. Nou een heel verhaal, maar hoe voelde jij je nadat je voor de 2e keer weer direct zwanger was na je miskraam. Ik ben nog niet ongesteld geweest. Waren je kwaaltjes erger of juist niet?
Ik hoop dat je er wat over kan en wilt vertellen.

Alvast bedankt,
Gr. Mayke

Hoi Corina,
Wat een apart verhaal en wat spannend. Ik hoop van harte dat het helpt.
Waar zit jouw dokter?
Ik ga 7 jan toch maar naar de gyn omdat het dan bijna 1 jaar geleden is de mk. Ik wil niet echt meer bijzondere dingen gezien mijn leeftijd maar ik wil wel weten of er geen verklevingen zijn.
Ik ga voor jou duimen.
Groetjes van Caroline

Hi Corina,

Kun jij mij wat info geven (website of i.d.) over die piepjesdokter. Ik heb dit wel eens gezien, ben er in geïnteresseerd maar weet niet hoe deze therapie officieel heet.

Ik hoop dat het iets voor je gedaan heeft! Veel succes.

groetjes,
Anne

Terug
Bovenaan