Vanmorgen was het weer raak.
Recht in mijn hart...de pijl van Cupido...
Ik kom onder de douche vandaan, loop naar mijn slaapkamer waar een bobbel onder de dekens ligt.
Die bobbel is mijn kleine Chris...
Ik loop naar hem toe, want hij moet wakker worden, we moeten naar school.
Ik kijk naar dat lijfje opgerold in een warm nestje.
Het is bijna zonde om hem wakker te maken.
Zijn handjes maken een kleine beweging, alsof hij mij heeft horen binnen komen.
Ik loop wat dichter naar het bed toe.
Ga op het randje zitten en staar naar dat fijne en prachtige gezichtje. De vlinders beginnen te fladderen diep van binnen.
Langzaam trek ik het laken iets naar beneden.
Hij ligt helemaal opgerold als een klein katje.
Zodra hij de kou voelt die over zijn lijfje gaat. Rolt hij nog een extra in elkaar. Ik aai hem over zijn fijne blonde haartjes en geef een kus op zijn wangetjes.
Er verschijnt een vage glimlach op zijn gezicht. Zijn oogjes nog heerlijk dicht.
Hij strekt zijn nekje en doet zijn kinnetje in de lucht.
Oogjes nog gesloten. Hij rolt naar zijn buik, met zijn gezicht mijn kant op.
Zijn kontje gaat de lucht in en hij trekt zijn beentjes onder zich. Nog steeds zijn oogjes dicht.
Zijn wimpers trillen wat. Het is echt net een jong katje wat zoekt naar zijn Mama.
Ik fluister zacht zijn naam, langzaam wordt de glimlach groter en kijken twee blauwe kijkers mij aan.
Zucht....de pijl heeft zijn doel bereikt...recht in het hart
x
Recht in mijn hart...de pijl van Cupido...
Ik kom onder de douche vandaan, loop naar mijn slaapkamer waar een bobbel onder de dekens ligt.
Die bobbel is mijn kleine Chris...
Ik loop naar hem toe, want hij moet wakker worden, we moeten naar school.
Ik kijk naar dat lijfje opgerold in een warm nestje.
Het is bijna zonde om hem wakker te maken.
Zijn handjes maken een kleine beweging, alsof hij mij heeft horen binnen komen.
Ik loop wat dichter naar het bed toe.
Ga op het randje zitten en staar naar dat fijne en prachtige gezichtje. De vlinders beginnen te fladderen diep van binnen.
Langzaam trek ik het laken iets naar beneden.
Hij ligt helemaal opgerold als een klein katje.
Zodra hij de kou voelt die over zijn lijfje gaat. Rolt hij nog een extra in elkaar. Ik aai hem over zijn fijne blonde haartjes en geef een kus op zijn wangetjes.
Er verschijnt een vage glimlach op zijn gezicht. Zijn oogjes nog heerlijk dicht.
Hij strekt zijn nekje en doet zijn kinnetje in de lucht.
Oogjes nog gesloten. Hij rolt naar zijn buik, met zijn gezicht mijn kant op.
Zijn kontje gaat de lucht in en hij trekt zijn beentjes onder zich. Nog steeds zijn oogjes dicht.
Zijn wimpers trillen wat. Het is echt net een jong katje wat zoekt naar zijn Mama.
Ik fluister zacht zijn naam, langzaam wordt de glimlach groter en kijken twee blauwe kijkers mij aan.
Zucht....de pijl heeft zijn doel bereikt...recht in het hart
x