De pijn

Hoi allemaal,

Het is nu al een paar maanden geleden dat ik mijn zoontje kwijt ben geraakt,over een paar weken was ik uitgerekend 21 sept,waarom doet het zo'n pijn.Ik was al 22 weken en wat kunnen ze alleen zeggen ja sorry ik denk toch dat het een virus was.Waarom is het leven zo.Sorry moest het even kwijt.

Dat heb ik ook veel pijn.Maar we zullen
nog proberen.Ik was ook 14wk toen het
gebeurt elke dag denk ik aan haar.Ik hoop dat jullie ook blijheid krijgen.Ik was 10 okt uitgerekend dus ik teel mijn dagen.Veel stert

Ik weet heel goed wat jullie voelen. Bij mij is het al de tweede keer gebeurd.. en beide keren na de 20ste week. Dan ben je helemaal leeg. Teleurgesteld. En het een plekje kunnen geven.

Sterkte

Wat een verdriet he, als je je zo gewenste kindje verliest. Wij verloren ons kindje met 18 weken, nu 6maanden geleden. en alleen alshet jou overkomt weet je wat een ander doormaakt. Ik wens je veel sterkte toe. Weet je dat je met lotgenoten kunt mailen op diverse lijsten? Kijk maar eens op www.lieveengeltjes of www.herfstinmijnhart.nl Daar zijn mailinglijsten waar je met lotgenoten kunt praten, ik ben er erg bij geholpen.
Nogmaals sterkte,

ik weet wat je bedoeld ik was 23 weken zwanger en ook ik ben mijn zoontje verloren en de week van de uitgerekende datum was echt zoo vervelend alleen een week later merkte ik dat ik weer zwanger was,heel angstig maar toch weer iets om naar uit te kijken nu ben ik bijna 19 weken dus de weken komen eraan dat ik mijn kleintje was kwijt geraakt de onzekerheid blijft en natuurlijk het verdriet al word dat met de tijd wat minder,heb nu een echo gehad met 17 weken en alles is goed dus dat geeft toch weer hoop,al blijft de kleine in mijn hart.
en dat zal blijven tot we oud en versleten zijn,hopelijk durf je het aan om weer zwanger te worden en kan je er een beetje van genieten.
heel veel succes
groetjes Babs

Heel veel sterkte gewenst. Ik was ook 21 september uitgerekend. Ik kreeg met 12 weken een miskraam. Maar jij was nog veel verder. Ik voel me de afgelopen weken ook wel erg verdrietig. Ik wens je nogmaals heel veel sterkte toe.
Maria

Ik ben vorig jaar bevallen van een dochterje met 20 weken. Ze leefde nog enkele uren zelfstandig. Vorige week hebben we op de geboortdedag vrijgenomen en was het toch nog weer moeilijk. Bij mij wisten ze niet wat er aan de hand was, waarschijnlijk verouderde placenta. Maar dat geeft je nog geen zekerheid over de volgende keer. Op de dag dat ik was uitgerekend had ik het heel erg moeilijk, dus ik wens je heel veel sterkte vandaag. We kunnen het nu wel aan om aan een nieuw kindje te beginnen, maar de pijn zal ik nooit vergeten en ons sterke dochtertje ook niet.

Veel sterkte, Edit

Terug
Bovenaan