De pil 4 dagen vergeten.. mogelijk zwanger?

<p>Hoi iedereen,</p><p>ik weet niet zo goed hoe en wat.. ik ben in de 2e week van mijn pil strip (21 dagen strip) 4 dagen de pil vergeten.. maandag 21 tot en met donderdag 24 februari.. Nou was mijn ovulatie en bevruchtings periode van 19/02 tot +- 24/25 februari.. nu hebben wij vanavond dus 25-02 seks gehad.. zonder condoom. Ik heb vanavond wel weer de pil ingenomen.. voor dat we seks hebben gehad. Ik verwacht niet dat ik zwanger ben.. maar ik weet het niet en heb jullie advies echt even nodig? </p><p>oh ook handig om te weten.. ik ben maandag 14/02 weer met de nieuwe strip begonnen en ik was voor het laatst ongesteld op 11/02 tm 13/02. Ik had een stopweek vanaf 6-02 tm 13/02.</p><p>ik hoef verder geen aanvallende of onnodige reacties. Ik ben bewust van het feit dat het zo kan zijn & dat ik anders beter de pil had moeten slikken, mocht ik wel zwanger zijn is het meer dan welkom! <br /><br />mocht je nog meer informatie nodig zijn.. lat het me even weten</p><p>Alvast bedankt iedereen! <br /><br /></p><p>liefs M </p>
 
Wat je kan doen is de morning-afterpil pil nemen kan tot 72 uur. Verder kan je weinig doen.
Neem je die niet dan bestaat de kans dat je zwanger bent
 
Terug
Bovenaan