de pil en toch misschien zwanger?

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik slik ongeveer al 7 jaar de pil en heb ook al een aantal jaar snel last van mijn darmen. Uit diverse darmonderzoeken is er niks bijzonders gevonden. Afgelopen september nog een echo gehad voor mijn darmen maar daar kwam ook niks uit, ook diverse bloed en plas onderzoeken gehad. </p><p>Vorig weekend was ik onderweg naar mijn vriend en was behoorlijk misselijk. Hij zei als grap ben je misschien zwanger maar dat kon ik me eigenlijk niet voorstellen. </p><p>Nu al een aantal dagen misselijk met vlagen en heel erg moe! </p><p>Ook heb ik last van spierpijn, hoofdpijn, rugpijn, branderige/wazige ogen en is mijn onderbuik nogal dik.</p><p>Ik slik mijn pil altijd netjes elke dag en de laatste keer tijdens mijn stopweek nog onttrekkingsbloed gehad.</p><p>2 dec slik ik mijn laatste pil en 6 dec zal het weer feest zijn.</p><p>Aanstaande maandag toch maar langs de dokter!</p><p>Ik heb diverse verhalen gelezen over zwanger zijn en de pil.</p><p>Wie kan mij helpen?</p><p>Groetjes </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p>
 
Ja.. je zou zwanger kunnen zijn, kleine kans maar zou kunnen aangezien de pil 99% betrouwbaar is. Maar het kan ook gewoon een griepje zijn, het is griepperiode.. 
een test doen is de beste mogelijkheid om achter een antwoord te komen
 
Terug
Bovenaan