De pil en zwanger?

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,

Ik slik de pil, maar nu voel ik mij sinds een week toch heel anders. Ik heb opgezwollen borsten en mijn tepels zijn pijnlijk en hebben een andere kleur. Ook krijg ik af en toe van die pijnscheuten in mijn borsten.Mijn maag doet ook erg vervelend. Heb steeds een weeig gevoel.(tegen het misselijke aan). In mijn onderbuik rommelt het ook behoorlijk. Voelt een beetje als ongipijn. Nu is mijn vraag. Kan je zwanger worden als je de pil slikt> Heeft iemand dat wel eens meegemaakt of weet je er iets van. Mocht ik wel zwanger zijn, dan ben ik eigenlijk stiekem toch blij ookal was het niet gepland.
Groetjes Yvonne

Hallo Yvonne,

Ja het kan dat je zwanger bent, terwijl je de pil slikt. De pil is ook niet voor 100% betrouwbaar.

Wanneer zou je eigenlijk ongesteld moeten worden???
Ik zou dan 2 dagen daarna eens een test doen en kijken wat hier uit komt.
Is deze negatief, zou ik 4 dagen later weer een test doen. Is deze ook negatief en je bent nog niet ongesteld, zou ik even contact op nemen met je huisarts.

Laat je even weten hoe het gaat....

Liefs en een knuffel Flower

hihihihihi, ik ben ook zwanger geworden door de microgynon30 heen....

het kan dus wel....

Groetjes Thaiza.

ik ken iemand die tot 2 keer aan toe de pil slitke en zwanger is geraakt.
dusse.. het is een uitzondering, en daar hoorje dan bij

hoi allemaal

Bedankt voor jullie reacties.
Nou het wordt er niet beter op. Ik ben sinds gisteravond ontzettend misselijk. Het komt en gaat.
Mijn moeder denkt ondertussen ook dat ik zwanger ben. Morgen moet ik in principe ongesteld worden. We merken het dan wel.Wie weet is ondertussen mijn lichaam me wel gewoon voor de gek aan het houden, omdat ik met het idee loop.Ik laat het jullie wel weten
Groetjes Yvette

haha,
Ik wou eigenlijk voor eventueel bekenden anoniem blijven, dus had mijn naam iets anders gemaakt. En nou heb ik perongeluk mijn eigen naam eronder gezet.Hihi, wat stom!!
Groetjes Yvette (Yvonne)

Hoi Yvonne,

Zeker kun je zwanger raken ookal ben je aan de pil. Als je bijvoorbeeld aan de diaree bent of hebt overgegeven werkt de pil al minder. Ook bij peniciline-kuren werkt de pil minder. Heel veel succes met testen zou ik zeggen, dat is de kortste klap om er achter te komen.

Groetjes Biaggi

Het kan gebeuren, maar de kans is klein! De pil is bijna 100% betrouwbaar. Zolang je er maar goed mee om gaat en hem regelmatig slik. Als je hem een keertje vergeten bent, of hebt overgegeven, of diaree hebt gehad, of je hebt antibiotica geslikt dan werkt hij soms niet meer goed. Je kan dus zwanger zijn. Maar de kans is klein...

Terug
Bovenaan